اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر دوشنبه

اداره کل ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در آذربایجان‌غربی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: اداره کل ارتباطات و فن‌آوروی اطلاعات در آذربایجان‌غربی عصر امروز طی مراسمی افتتاح شد.

اداره کل ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در آذربایجان‌غربی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی عصر دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: در عصر ارتباطات ضریب نفوذ فناوری‌ها و خدمات الکترونیکی در جامعه یکی از شاخصه‌های توسعه پایدار است.

سیدجواد محمودی افزود: شرایط کنونی مرحله‌گذار به سمت شکل‌گیری دهکده جهانی است، از این رو برای دستیابی به افق‌های ترسیم شده در کشور، اسناد توسعه‌ای تدوین شده است که باید با یک نظارت و پایش دقیق حرکت در آن مسیر را کنترل کرد.

وی اضافه کرد: توسعه فن‌آوری‌های نوین در سطوح مختلف جامعه ضروری است.

محمودی تصریح کرد: امروزه زندگی بشر به اندازه‌ای تحت تاثیر فناوری‌ها و تکنولوژی نوین ارتباطی و شبکه‌های مجازی اینترنتی قرار گرفته است که زندگی بدون این ابزارها قابل تصور نیست.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه پیشگیری از آثار زیانبار شبکه‌های مجازی یک ضرورت اساسی است، ادامه داد: با وجود تسهیلات فراوانی که فن‌آوری‌های نوین ارتباطی ایجاد کرده‌اند، پیشگیری از آثار زیانبار شبکه‌های مجازی اینترنتی یک ضرورت اساسی است.

محمودی به تاثیرات فرهنگی گسترش تکنولوژی‌های نوین در عرصه ارتباطات اشاره کرد و یادآور شد: تاثیرات فرهنگی و اجتماعی این پدیده نوظهور بسیار گسترده است و باید برای جلوگیری از آثار زیانبار آن با حساسیت بیشتری برنامه‌ریزی کرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: راه‌اندازی این اداره کل در راستای توسعه دولت الکترونیک، کوچک‌سازی بدنه دولت و ارتقای کمی و کیفی خدمات صورت می‌گیرد که باید ساختار و تشکیلات اداری متناسب با وظایف و اهداف مورد نظر باشد.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی با اظهار تأسف از زلزله اخیر شمال آذربایجان‌شرقی با خانواده‌های بازماندگان و آسیب‌دیدگان از این حادثه غم‌انگیز اظهار همدردی کرد.

در ادامه این مراسم مظفر یوسف‌زاده به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی معرفی شد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول