اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیامدشت:

نبض اقتصاد خاورمیانه در دست کشورهای غیرمتعهد است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیامدشت گفت: با توجه به اینکه نبض اقتصاد خاورمیانه و ارتباطات بین‌المللی در دست کشورهای غیرمتعهد قرار دارد باید این کشورها با اقتدار در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی و ناتو بایستند.

نبض اقتصاد خاورمیانه در دست کشورهای غیرمتعهد است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام محمد امیری در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته قیامدشت پس از توصیه خود و همگان به رعایت تقوای الهی، بیان داشت: تقوا انسان را از گناه و معصیت باز می‌دارد و چه پسندیده است در این ایام که هنوز قلوب همه افراد به نور ماه مبارک رمضان زنده است این نورانیت را با تقوا حفظ کنیم.

امام جمعه قیامدشت با اشاره به هفته دولت و سالگرد شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در همان اوایل انقلاب به مذاق دشمنان خوش نیامد و دشمنان از ابتدا اقدام به ترور شخصیت‌های بزرگی چون شهیدان رجایی و باهنر نموده و سعی داشتند با این کار به انقلاب ضربه بزنند.

وی با اشاره به هفته دولت که بهترین فرصت برای ارزیابی دستاوردهای دولت و تلاش مضاعف در خدمتگزاری به مردم است، گفت: هفته دولت گرامیداشت یاد شهیدان بزرگی است که در راه اعتلای ایران اسلامی جان خود را فدا کردند و همه مدیران و مسئولان باید این شهیدان بزرگ را برای خدمت به مردم الگو قرار دهند.

حجت‌الاسلام امیری بیان کرد: ایران میزبان اجلاس بزرگ جنبش عدم تعهد است و کشورهای مختلفی در دنیا در این اجلاس شرکت می‌کنند که این موضوع بسیار مهمی است.

امام جمعه قیامدشت در ادامه برگزاری اجلاس غیر متعهد‌ها در تهران را رویدادی بسیار بزرگ دانست و گفت: تاسیس این جنبش به واسطه نفی حکومت‌های شرقی و غربی و دو قطبی بودن جهان بود و حال با برگزاری آن در ایران باید تجدید نظر جدی در خصوص این جنبش انجام دهد و امیدواریم این اجلاس، اجلاسیه‌ای باشد که تمام ملت‌های مستضعف دنیا به آن امید بندند و ایران نیز نقش کلیدی خود را در این میان به خوبی ایفا کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نبض اقتصاد خاورمیانه و ارتباطات بین‌المللی در دست کشورهای غیر متعهد قرار دارد باید این کشورها با اقتدار در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی و ناتو قد علم کنند و نگذارند که حقوق حقه آنان پایمال شود.

حجت‌الاسلام امیری تاکید کرد: امروز همه دنیا به این اجلاس تمرکز کرده‌اند و همه دنیا می‌داند، ایران در منطقه تاثیرگذار است، این اجلاس با نیم قرن سابقه، وابسته به غرب و شرق نیست و برگزاری این اجلاس در ایران، اهمیت زیادی دارد و نشان خواهد داد دشمنان ملت ایران، ادعاهای پوچ دارند.

امام جمعه قیامدشت در پایان با اشاره به تلاش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای متقاعد کردن سران کشورها بر حضور نیافتن در این اجلاس تصریح کرد: در این اجلاس دنیا خواهد دید که چه کشوری به انزوا کشیده شده و ناکارآمدی تهدیدها و تحریم‌ها علیه ایران در این اجلاس به رخ جهانیان کشیده خواهد شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول