اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه السیت 91

نشست تخصصی پژوهشکده فناوری‌های نوین ثامن برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر نمایشگاه السیت 91 گفت: نخستین نشست تخصصی پژوهشکده فناوری‌های نوین ثامن در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌شود.

نشست تخصصی پژوهشکده فناوری‌های نوین ثامن برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایشگاه السیت 91، سید رحمان میرزائیان اظهار کرد: همزمان با تاسیس پژوهشکده فناوری‌های نوین ثامن، نخستین نشست تخصصی سازمان مجری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با موضوع هوشمند شهر معنوی ثامن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف تاسیس پژوهشکده و این نشست گفت: فراهم ‌آوردن بستری برای بیان دیدگاه‌ها، انتقال تجارب، بررسی کارشناسی طرح، بررسی نقاط قوت و ضعف آن توسط متخصصان، مدیران شهری، مهندسان مشاور و سایر نقش آفرینان مرتبط با مباحث پیرامون حرم مطهر، جهت بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در طرح‌های در دست تهیه و آتی هوشمندسازی شهری از اهداف تاسیس پژوهشکده و این نشست است.

میرزائیان زمان برگزاری نشست را دوم شهریور ماه جاری اعلام کرد و افزود: در حاشیه نمایشگاه السیت امسال این نشست با حضور برزویی، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت عمران و مسکن ثامن و شهردار منطقه ثامن، حمیدرضا ربیعی، عضو هیئت علمی و رئیس مرکز تحقیقاتی فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف و نصرالله جهانگرد، مشاور IT استانداری خراسان رضوی و شرکت عمران و مسکن سازان ثامن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول