اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد

وصل شدن ارتباطات مخابراتی تمام روستاهای آسیب‌دیده از زلزله

خبرگزاری فارس: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از وصل شدن ارتباطات مخابراتی تمام روستاهای آسیب‌دیده از زلزله خبر داد.

وصل شدن ارتباطات مخابراتی تمام روستاهای آسیب‌دیده از زلزله

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا تقی‌پور بعد از ظهر امروز در بازدید از روستاهای زلزله‌زده اهر توجه به بهداشت عمومی و سرویس بهداشتی و حمام و برخی اقدام ضروری را از نیازهای روستاهای زلزله‌زده عنوان کرد.

وی خدمت‌رسانی مناسب برای مردم زلزله‌زده را یک وظیفه برای تمام مسئولان دست‌اندرکار ذکر کرد و افزود: تلاش ویژه دولت، خدمت‌رسانی مناسب به زلزله‌زدگان می باشد.

تقی‌پور از تخصیص 12.5 میلیون تومان وام بانکی و 4 میلیون تومان وام بلاعوض به روستائیان زلزله‌زده خبر داد.

وی گفت: باید با مدیریت زمینه تسهیل در ارائه خدمات به مناطق آسیب‌دیده تسریع شود و در این راستا ضمن بازدید از مناطق زلزله‌زده با حضور در مناطق روستایی زلزله مسائل و مشکلات و نحوه امدادرسانی را به هیئت دولت گزارش خواهم کرد.

وزیر ارتباطات در خصوص حوزه خدمات وزارتخانه خود به روستائیان زلزله‌زده در خصوص برخی اختلالات پیش آمده در تماس‌های تلفنی همراه و ثابت در چهار ساعت اولیه زلزله گفت: به علت چند برابر شدن تماس‌ها و نگرانی مردم در نخستین ساعات اختلالی پیش آمده که الحمدالله هم‌اکنون شرکت مخابرات و ایرانسل هیچ مشکل ارتباطی در مناطق زلزله‌زده ندارند.

وی، افزود: با هماهنگی انجام شده در روستاها که سیستم ارتباطی تلفن آنها قطع شده با راه‌اندازی دفتر مخابرات در هر یک از روستاها به صورت چادر و اختصاص یک دستگاه تلفن سیار رایگان ارتباطات تمام روستاهای آسیب‌دیده وصل شده است.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول