اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

ادارات فناوری اطلاعات استان‌ها به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا پایان شهریور امسال ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها راه‌اندازی می‌شود.

ادارات فناوری اطلاعات استان‌ها به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مجید شریف‌زاده معاون توسعه مدیریت و هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست شورای اداری مازندران که با هدف معرفی نخستین مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در این نشست شرکت کرد، بیان داشت: اقدام دولت در خصوصی‌سازی شرکت مخابرات کار شجاعانه‌ای بود.

وی با اعلام اینکه تا پایان شهریور امسال ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها راه‌اندازی می‌شود، بیان داشت: تا سال 93 دولت موظف است بخش قابل توجهی از شرکت‌های مرتبط با مخابرات از جمله پست بانک‌ها را به بخش خصوصی واگذار کند.

معاون وزیر آی تی با مهم برشمردن حوزه فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: این حوزه آنقدر اهمیت دارد که تمامی کارشناسان اذعان می‌کنند که دشمنان در این حوزه قصد ضربه‌زدن به ایران اسلامی را دارند.

شریف‌زاده با تاکید بر اینکه مسئولان آی تی کشور روزانه با هزار ویروس در حال مقابله هستند، یادآور شد: دشمن برای ضربه زدن به امکانات الکترونیکی کشور در تلاش است.

این مسئول از مسئولان آی تی کشور به عنوان مرزبان الکترونیکی کشور یاد کرد و گفت: برای جلوگیری از ورود بیگانگان در این بخش همیشه باید هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه کوتاهی در این حوزه قابل گذشت نیست، به نقشه‌های دشمنان و رژیم صهیونیستی در کشورهای همسایه ایران اشاره کرد و افزود: به عنوان نمونه در کشور آذربایجان از چند اپراتور فعال شده، سه مجری این اپراتورها در اختیار صهیونیست‌ها است.

معاون توسعه مدیریت و هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به راه‌اندازی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان‌ها اعلام کرد: چارت سازمانی این ادارات کل مشخص شده است و در آینده نزدیک مجوز جذب استخدام آنها آماده می‌شود.

وی بر رعایت صرفه‌جویی در مخارج دولتی اشاره کرد و ابراز داشت: خرج‌های بیهوده در شرایط حساس اقتصادی کشور گناه است.

شریف‌زاده در پایان با اشاره به موفقیت‌های مخابراتی حزب‌الله لبنان علت شکست رژیم صهیونیستی را ناتوانی در شنود مخابراتی حزب‌الله عنوان کرد.

به گزارش فارس، در این نشست یدالله طهماسبی که در گذشته مدیرکل دفتر آی تی استانداری مازندران بود، با حکم تقی‌پور وزیر آی تی نخستین مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران معرفی شد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول