اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی مؤسسه دارالحدیث خبر داد

برگزاری نشست‌های تخصصی دارالحدیث در شبکه الکوثر

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، ارتباطات و امور بین‌الملل مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث از برگزاری نشست‌های تخصصی دارالحدیث در شبکه الکوثر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

برگزاری نشست‌های تخصصی دارالحدیث در شبکه الکوثر

حجت‌الاسلام محمدتقی سبحانی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به توجه جدی به رسانه در زمینه ترویج و معرفی مؤسسه دارالحدیث گفت: با سه شبکه تلویزیونی و یک رادیو در زمینه ترویج فعالیت‌های مؤسسه به بحث و گفت‌وگو پرداختیم.

وی از اجرای طرح‌های مؤسسه دارالحدیث در شبکه الکوثر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: با اجرای این طرح آثار مؤسسه در شبکه الکوثر معرفی شده و همچنین نشست‌های تخصصی و علمی پیرامون علوم قرآن و حدیث و کلام با حضور کارشناسان متخصص مؤسسه به زبان عربی در این شبکه پخش می‌شود.

معاون فرهنگی، ارتباطات و امور بین‌الملل مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با اشاره به اجرای طرح حدیث هفته گفت: اکنون این طرح 16 هفته است که شروع شده و سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی قم از این طرح استقبال کردند.

وی عنوان داشت: ترجمه متون مختلف برای برخی از استادان خارجی، ارسال برخی متون و ترجمه چکیده‌ مقالات به زبان انگلیسی از جمله اقدامات مدیریت امور بین‌الملل این معاونت است.

سبحانی‌نیا با اشاره به طرح تجمیع سایت‌های مؤسسه دارالحدیث گفت: شش سایت در مؤسسه دارالحدیث داریم و این سایت‌ها برخی اوقات موازی‌کاری می‌کنند به همین دلیل تصمیم به اجرای این طرح گرفتیم.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول