اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور فرهنگی سازمان بهزیستی خبر داد

تمدید مهلت ارسال آثار به همایش نقش زیارت در ایجاد و ارتقای سلامت روان جامعه

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور فرهنگی سازمان بهزیستی از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش علمی - ‌پژوهشی نقش زیارت در ایجاد و ارتقای سلامت روان جامعه خبر داد.

تمدید مهلت ارسال آثار به همایش نقش زیارت در ایجاد و ارتقای سلامت روان جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، حجت‌الاسلام علی پهلوان از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش علمی - ‌پژوهشی نقش زیارت در ایجاد و ارتقای سلامت روان جامعه خبر داد و اظهار کرد: این همایش به عنوان یکی از همایش‌های جنبی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)‌ مهرماه هم‌زمان با دهه کرامت در مشهد برگزار می‌شود که مهلت ارسال آثار برای علاقه‌مندان به شرکت در این همایش تا 15 شهریورماه تمدید شد.

وی افزود: این همایش با هدف گسترش، تقویت و ارتقای سطح زیارت آگاهانه و بازشناسی آثار آن در کاهش آسیب‌های اجتماعی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین و به ویژه امام رضا (ع) و تجلیل و تقدیر از محققان و پژوهشگران حوزه فرهنگ رضوی در محورهای بررسی نقش زیارت در پیش‌گیری از آسیب‌ها، بررسی نقش زیارت در بهبود و درمان مشکلات و اختلالات جسمی، روانی و اجتماعی برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی سازمان بهزیستی مقایسه و تطبیقی نقش آداب و مناسک دینی اسلام با ادیان و مکاتب دیگر را از دیگر محورهای فراخوان مقاله به دبیرخانه این همایش عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا 15 شهریورماه سال جاری آثار خود را به رایانامه دبیرخانه همایش به نشانی ziyaratbehzisti@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول