اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی خبر داد

پیشرفت 56 درصدی پروژه‌های زیارت استان خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان‌رضوی از پیشرفت 56.5 درصدی پروژه‌های زیارت استان خراسان رضوی خبر داد.

پیشرفت 56 درصدی پروژه‌های زیارت استان خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدحسن واحدی، اظهار کرد: 47 عنوان پروژه با اعتبار 118 میلیارد و 980 میلیون تومان در چارچوب طرح زیارت اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری 20 پروژه، شهرداری مشهد 9 پروژه، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مشهد 6 پروژه، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه 2 پروژه و 10 دستگاه اجرایی دیگر هر کدام یک پروژه در این طرح دارند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان‌رضوی در تشریح مهم‌ترین پروژه‌ها، گفت: احداث و تکمیل مجتمع‌های خدماتی ـ بهداشتی و کمک به تجهیز و تعمیر نمازخانه‌های واحدهای پذیرایی بین راهی به منظور ارائه خدمات به زائران و کمک به احداث اردوگاه زیارت از جمله این پروژه‌ها است.

وی همچنین احداث باندی به طول 33 کیلومتر از مسیر جاده گلبهار ـ مشهد، احداث و تجهیز چهار پایگاه ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در چهار طرف حرم مطهر امام رضا(ع)، کمک به تجهیز و تکمیل واحدهای اورژانس در بیمارستان های امام رضا(ع)، شهید هاشمی‌نژاد و تجهیز بیمارستان‌های منتصریه و امدادی را از دیگر پروژه‌های مهم این طرح عنوان کرد.

واحدی از ایجاد جاذبه‌های گردشگری دینی، ایجاد زیرساخت‌ها و تسهیلات گردشگری در کمپ طرق و توسعه و بهسازی تقاطع شهید گمنام، احداث سرویس‌های بهداشتی، احداث مجتمع‌های اقامتی ارزان قیمت، پارکینگ دو طبقه و ایستگاه آتش نشانی، خرید اتوبوس BRT، احداث و تجهیز نمازخانه‌های مدارس و خرید مکان مناسب برای دبیرخانه دائمی جشنواره امام رضا(ع) را به‌عنوان دیگر پروژه‌های زیارت استان نام برد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول