اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی استاندار خراسان رضوی صورت گرفت

اعطای سفر معنوی و زیارتی کربلا به اعضای تیم MRL

خبرگزاری فارس: در حاشیه اهدای کاپ‌های قهرمانی مسابقات بین‌المللی 2012 مکزیک به موزه آستان قدس رضوی از سوی استاندار خراسان رضوی به رئیس دانشگاه و اعضای تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین سفر معنوی و زیارتی کربلای معلا اهدا شد.

اعطای سفر معنوی و زیارتی کربلا به اعضای تیم MRL

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، اعضای تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در چند سال گذشته به عنوان پر افتخارترین تیم ایرانی در مسابقات جهانی ربوکاپ که مهم‌ترین و معتبرترین رقابت در عرصه روباتیک دنیا به شمار می‌آید، با درخشش و کسب مقام‌های برتر بارها پرچم کشورمان را در بین کشورهای مطرح جهان به اهتزاز درآوردند.

این محققان و پژوهشگران جوان که همیشه با توکل به خداوند و توسل به ائمه اطهار (ع) هر ساله برای کشورمان افتخار می‌آفرینند، سال‌ها است که آرزوی زیارت حرم امام سوم شیعیان (ع) را داشتند و خوشبختانه در جریان سفر اخیر خود به مشهد مقدس ضمن توفیق زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به آرزوی چندین ساله خود دست یافتند و از سوی استاندار خراسان رضوی قول سفر برای تمام اعضای MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین محقق شد.

همچنین در همین سفر که دانشجو ریاست دانشگاه آزاد اسلامی نیز حضور داشت، از سوی وی به اعضای تیم MRL یک سکه بهار آزادی اهدا شد.

کاروان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی روبوکاپ مکزیک 2012 صاحب 27 مقام برتر شدند که از این تعداد بیشترین مقام‌ها از آن تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین شد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول