اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج اصناف ورامین:

آمدن مرسی به تهران «نه» بزرگ به استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج اصناف شهرستان ورامین با اشاره به اینکه سفر مرسی به تهران نشان‌دهنده عزم جدی وی برای عمل به خواسته‌های ملت مصر است، گفت: آمدن مرسی به تهران «نه» بزرگ به استکبار جهانی قلمداد می‌شود.

آمدن مرسی به تهران «نه» بزرگ به استکبار جهانی است

فتح‌الله فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، اجلاس تهران را گام بلندی در جهت ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویی‌ها دانست و گفت: هدف از تشکیل جنبش عدم تعهد ایجاد وحدت بین کشورهای آزاد بود، کشورهایی که تعهدی به بلوک غرب و شرق نداشتند، نیاز است که اتحاد ایجاد شده بین این کشورها حفظ شود، برخی تلاش‌های استکبار برای عدم شرکت کشورهای عضو این جنبش در اجلاس تهران با فلسفه وجودی جنبش مغایر است.

فرمانده بسیج اصناف شهرستان ورامین اظهار داشت: امروز با توجه به بیداری اسلامی، ایجاد اتحادیه‌های جدید اهمیت جنبش عدم تعهد مضاعف شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری باشکوه این اجلاس در تهران و ریاست سه ساله ایران بر جنبش قدرتمند عدم تعهد یک پیام واضح برای آمریکا و متحدانش دارد و آن هم تجدید نظر در سیاست‌های خود علیه جمهوری اسلامی است.

عضو کارگروه سیاسی اجتماعی باشگاه نویسندگان انقلاب اسلامی سفر مرسی به تهران برای شرکت در اجلاس را مورد اشاره قرار داد و گفت: سفر مرسی به تهران نشان‌دهنده عزم جدی وی برای عمل به خواسته‌های ملت مصر است، مصر از بنیان‌گذاران جنبش عدم تعهد و رئیس فعلی آن است، آمریکا و رژیم صهیونیستی بسیار تلاش کردند مرسی به تهران نیاید و آمدن وی به تهران «نه» بزرگ به استکبار جهانی قلمداد می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: نیامدن مرسی به تهران در واقع خروج این کشور از جنبش عدم تعهد و ورود به جمع وابستگان و سرسپردگان استکبار جهانی است و این امر به هیچ وجه خوشایند مردم انقلابی مصر نیست، مصری‌ها مدت زیادی در میدان التحریر تجمع کردند، هزینه پرداخت کردند تا دیکتاتور برود و مستقل باشند، قطعا حکومت دیکتاتور سرسپرده دیگری را تاب نخواهند آورد.

فرمانده بسیج اصناف شهرستان ورامین در پایان با پر اهمیت دانستن حضور قدرتمند ایران به عنوان رئیس جنبش در اجلاس پیش رو تصریح کرد: در این برهه زمانی باید همه نهادها و دستگاه‌ها و نیز همه فعالان سیاسی، نخبگان، خواص، منتقدان و در یک کلام همه ایرانیان از دولت و دستگاه دیپلماسی حمایت کنند تا زمینه حضور با قدرت بیشتر در اجلاس مذکور فراهم شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول