اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چناران:

آمریکا و استکبار در جهان جایگاهی ندارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه چناران گفت: آمریکا و استکبار جهانی در دنیا مفتضح شده اند و جایگاهی ندارند.

آمریکا و استکبار در جهان جایگاهی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت الاسلام والمسلمین مظفر تاجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه دیدار مردمی این شهرستان اظهار کرد: نظام و تز سرمایه داری و لیبرالیسمی باید همچون مارکسیسم به موزه سپرده شود و کشورهایی که مظلوم بوده‌اند به برکت بیداری اسلامی امروز از زیر ستم و ظلم خارج شده اند.

وی افزود: امروز در دنیا صدای مرگ بر آمریکا طنین انداز شده است چون آمریکا و همدستانش شیطان هستند. ایران امروز در همه زمینه‌های پیشرفت دارد و با توجه به تحریم ها و محاصره اقتصادی ، مردم ایران به خاطر شکم و مواد غذایی قیام نکرده اند و با صبر و همت مسئولین تحریم ها را گذر خواهند کرد همچون در طول مدت انقلاب سپری کرده اند.

امام جمعه چناران بیان داشت: همه دنیا اذعان دارد که اگر مسئله سوریه بخواهد حل شود با دخالت ایران است چون ایران ثبات سیاسی و امنیتی دارد.

تاجی گفت: ایران در کشورهای منطقه به خاطر ایمان و زحمات نیروهای نظامی و انتظامی امنترین کشور است و ایران در زمینه اجتماعی نیز ثبات قوی دارد و شاهدیم که در صحنه های مختلف اجتماعی و سیاسی حضور دارند و هرسال از سال گذشته بیشتر حضور دارند.

وی گفت: با توجه به امکانات موجود در شهرستان مسئولین خدمت می‌کنند و باید دست به دست بدهیم و خدمت به مردم را بیشتر کنیم چون شایسته خدمت می باشند.

امام جمعه چناران به سفر چهارم ریاست جمهوری به شهرستان اشاره کرد و تاکید کرد: نماینده مردم در مجلس ، فرماندار و مدیران شهرستان حق مردم  چناران را پیگیری کنند و مصوبات را در چناران اجرایی کنند و همدلی و وحدت را حفظ کنند و تمام برکات به خاطر وحدت است.

امام جمعه چناران ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: امروز روز پیروزی در جهاد بزرگ اکبر و مبارزه با هوای نفس است و عید فطر جشن توفیق طاعت الهی است و مومنان با حضور در نماز فطر شادی خود را ابراز می کنند.

تاجی افزود: عید فطر عید بازگشتن و رسیدن به خداست و امروز روزی است که انسانهای شایسته پاداش می‌گیرند و مردم برکات ماه رمضان را حفظ کنند و سرمایه معنوی بدانند.

وی در پایان اظهار داشت: چناران باید دارالمومنین باشد و با توجه به نزدیکی به مشهدالرضا(ع) این نام باید همچون میقات‌الرضا نهادینه شود.

انتهای پیام/خ20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول