اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی بویین زهرا:

استعداد جوانان ایرانی برهم‌زننده معادلات استکبار است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی شهرستان بویین زهرا گفت: اشتیاق جوانان ایرانی در عرصه‌های سازندگی و خدمات‌رسانی بی‌بدیل بوده و موجب بر‌هم‌خوردن معادلات استکبار می‌شود.

استعداد جوانان ایرانی برهم‌زننده معادلات استکبار است

علی اینانلو صبح امروز در حاشیه مراسم تجلیل از تیم منتخب والیبال بسیج مهندسین شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه تلاش و امداد‌رسانی به محرومان از وظایف ذاتی بسیج سازندگی در کشور است، اظهار کرد: امروز آحاد بسیجیان و نیرو‌های مردمی با احساس وظیفه نسبت به مقوله آبادانی و پیشرفت کشور در حال فعالیت بوده و نسبت به تکلیف خویش انجام وظیفه می‌کنند.

وی افزود: عمران و رشد و رونق همه‌جانبه در روستاها از برنامه‌های راهبردی طرح‌های هجرت است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه نهاد بسیج سازندگی در کشور بیانگر اقتدار و توسعه شتابان است، تصریح کرد: لازم است که ملت و تمام مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی برای کمک به افراد بی‌بضاعت و محروم با یکدیگر بسیج شده و از ظرفیت‌های خویش استفاده کنند.

اینانلو با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در عرصه‌های مختلف رشد و توسعه در این شهرستان ابراز کرد: جوانان و نوجوانان بویین زهرایی همواره از استعداد و توانایی فوق‌العاده‌ای در عمران و سازندگی برخوردار بوده و تاکنون نیز برنامه‌ها و خدمات چشم‌گیری در حوزه روستایی شهرستان بویین زهرا به انجام رسیده است.

وی لزوم اتحاد و مشارکت حداکثری بین مسئولان و متولیان کشور را امری مهم در راستای نهضت خدمات‌رسانی و جهاد سازندگی دانست و عنوان کرد: پرداخت به مسایل حاشیه‌ای و غیر کارآمد همواره موجب افت و تعطیلی برنامه‌ها شده است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه دانشجویان به عنوان پرچمداران نهضت علم و توسعه صنعتی امروز وظیفه دارند تا به کمک مردم در روستاها و مناطق محروم بشتابند، عنوان کرد: مقام معظم رهبری همواره مسئولان و آحاد متولیان نظام اسلامی را به اتحاد و تلاش و کوشش شبانه‌روزی برای امت فراخوانده و بر اصل خدمات‌رسانی تأکید می‌کنند.

اینانلو ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی و اخلاقی نیز لازم است که با فعالیت‌های عمرانی در اردوهای جهادی همراه باشد چون که هیچ‌گاه توسعه کشور با عمران و خدمات‌رسانی صنعتی به دست نمی‌آید.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول