اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

استکبار در شیب سقوط قرار دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: ما در یک جنگ تمام عیار و پنهان هستیم، اما استکبار هم باید بداند که در شیب سقوط است.

استکبار در شیب سقوط قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور در دومین کنگره امامزاده سلطان سیداحمد ساردوئیه با تبریک فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: در سال 84 با مشارکت شما مردم رئیس‌جمهوری از جنس خود شما مردم پا به عرصه تلاش گذاشت و امروز هم در نخستین روز هفته دولت هشتمین سال این خدمت است.

وی افزود: امروز اگر در عرصه اقتصاد نگاه کنیم، فاصله ببین طبقات در حال زیاد شدن بود و سیاست‌های دولت در جامعه از قبیل اصل 44، کارگاه‌های اشتغالزایی، مشاغل خانگی، تسهیلات ازدواج مسکن شهری و روستایی، طرح تعدیل سوخت... از جمله اقداماتی بود که دولت‌های گذشته قدرت فکر کردن به آن را نداشتند چه رسد به اجرا کردن اما این دولت با شجاعت تمام آن اجرا کرد و این فاصله‌ها کم شد.

غنچه‌پور تصریح کرد: در بحث فرهنگی که دغدغه‌های مقام معظم رهبری بود، توجه به کانون‌های قرآنی، توسعه فرهنگ قرآنی و توجه به هشت سال دفاع مقدس وجود داشت و ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام راحل و اهداف شهدا احیا شد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث اعتقادی بزرگ‌ترین افتخار دولتمردان این است که مدال ولایت مطلقه فقیه را بر گردن دارند و سپر ولایت هستند.

فرماندار جیرفت گفت: در هیچ دولتی توجه به مساجد به این اندازه نبود و در این دو سه سالی که من در جیرفت هستم، بیش از 900 میلیون تومان به مساجد کمک و به حوزه‌های علمیه نیز توجه‌ خاصی شده است.

غنچه‌پور بیان داشت: در بحث علوم فضایی و علوم‌پزشکی پیشرفت‌های چشمگیری وجود داشته و هر سال سفینه به فضا فرستاد می‌شود و در ساخت سلاح‌های نظامی که بسیار مشکل داشتیم امروز بزرگ‌ترین موشک‌های قاره‌پیما را داریم.

وی افزود: در سیاست‌های خارجی و دیپلماسی بین‌المللی مرزها در هم شکسته شده و انقلاب با سرعت به پیش می‌رود و کشورها یکی پس از دیگری به استقلال می‌رسند و فضای اسلامی در حال حاکمیت پیدا کردن است که همه این موارد از برکات انقلاب اسلامی است.

غنچه‌پور اظهار داشت: ما در یک جنگ تمام عیار و پنهان هستیم، بحث تحریم‌ها جدی است و استکبار هم در شیب سقوط است و شاهد تحولات عظیم در منطقه هستیم لذا اقتدار از دست رفت ما توسط این دولت دوباره احیا شد.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول