اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شفت خبر داد

افتتاح کارخانه شالیکوبی مدرن شفت در هفته دولت

خبرگزاری فارس: فرماندار شفت از افتتاح کارخانه شالیکوبی مدرن با ظرفیت یک‌هزار و 500 تنی این شهرستان در روستای نصیرمحله همزمان با هفته دولت خبر داد.

افتتاح کارخانه شالیکوبی مدرن شفت در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، جواد شفیعی‌ثابت در مراسم افتتاحیه شش طرح عمرانی این شهرستان در نشست با امام جمعه، بخشداران مرکزی و احمدسرگوراب، رؤسای اداره‌ها و نهادها و جمعی از کارکنان فرمانداری شفت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر، اندرزگو و چمران و تبریک هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت می‌توان بخش عظیمی از خدمات نظام را به مردم ارائه کرد.

شفیعی‌ثابت با اشاره به توسعه شفت در پس از انقلاب افزود: تبدیل شدن از بخش به شهرستان، اضافه شدن یک شهر جدید (شهر احمدسرگوراب)، توسعه یافتگی و رشد شاخص‌های آب، گاز و راه روستایی و... از مجموعه تلاش‌ها وخامت رؤسای اداره‌های همین نظام در شفت نشأت گرفته است.

این مسئول با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در هفته دولت سال گذشته، گفت: معظم ‌له فرمودند «دولت کنونی فعال، پیگیر، با همت و دلسوز و با همان توان پیگیر امور است».

وی به حضور استاندار در روز سه‌شنبه آینده و افتتاح دو پروژه «دبیرستان شهید انصاری جیرده» و «افتتاح فاز نخست آبرسانی به مجتمع روستاهای بداب، عثماوندان، پشت‌سرا» اشاره کرد و یادآور شد: بالغ بر 50 پروژه در هفته دولت سال 91 در شهرستان شفت با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

فضای مجموعه مدیران و مسئولان شهرستان شفت را مملو از دوستی، همدلی و وفاق نامید و خاطرنشان کرد: شیرینی این اتحاد و انسجام به کام مردم می‌نشیند.

شفیعی‌ثابت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و «پیچ تاریخی» که معظم‌له به کارگزاران نظام متذکر شدند، ابراز کرد: وظیفه ما این است که با کمترین اعتبارات بتوانیم بیشترین پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

وی از افتتاح کارخانه شالیکوبی مدرن شفت با ظرفیت یک‌هزار و 500 تن در پنجم شهریور جاری در روستای نصیرمحله این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، با حضور فرماندار، امام جمعه، نماینده مجلس، مدیران و روسای اداره‌های مختلف شفت، هفت کیلومتر زیرسازی و آسفالت راه روستاهای ماشاتوک، لیشاوندان و شاد خال، دکل BTS مخابرات و سیفون زیرگذر روستای شاد خال و احداث 400 متر خط 20 کیلو وات و نصب ترانس روستای کاسان با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول