اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت‌حیدریه:

هفته دولت فرصت ارزیابی نقاط قوت و ضعف دولت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: هفته دولت فرصتی است که کارگزاران دولت باید از نقاط قوت و ضعف ارزیابی داشته باشند.

هفته دولت فرصت ارزیابی نقاط قوت و ضعف دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان، ضمن سفارش به جایگاه خانواده در فرهنگ اسلامی، اظهار کرد: خانواده اسلامی خانواده‌ای است که تک تک افراد خانواده، حقوقی را که اسلام برای هر یک از اعضای خانواده قرار داده‌ است، رعایت کنند.

وی ادامه داد: خانم‌ها باید به تکالیفی که نسبت به همسر خود دارند عمل کنند و در برابر آن هم آقایان باید وظایف خود را انجام دهند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر و هفته دولت، گفت: شهید رجایی و باهنر در خشم استکبار جهانی و کینه‌توزی دشمنان اسلام سوختند.

شریعتی‌تبار تصریح کرد: هفته دولت فرصتی است برای گرامی‌ داشتن یاد و خاطره شهدای دولت، به‌ ویژه این دو بزرگوار که یکپارچه ایمان و اخلاص و ولایت‌مدار و ساده‌زیست و استکبارستیز بودند و عمری را در راه اسلام مبارزه کردند و در دوران کوتاه خدمتشان کارهای ارزنده‌ای انجام دادند.

وی افزود: هفته دولت فرصتی است که کارگزاران دولت باید از نقاط قوت و ضعف ارزیابی داشته باشند، اگر چه دولت نهم کارهای ارزنده‌ای از جمله ساده‌زیستی و ولایت‌مداری و احیای گفتمان انقلاب را در کارنامه خود دارد.

وی هم‌چنین گفت: دولت‌مردان مسئله گرانی و معیشت مردم را جدی بگیرند و نظارت بر بازار و کنترل بر نقدینگی را بیشتر کنند تا جلوی سوءاستفاده‌ها را بگیرند.

امام جمعه تربت‌حیدریه هم‌چنین گفت: این هفته فرصتی است تا دولت‌مردان با الگو قرار دادن شهید رجایی و باهنر پای‌بندی قوی به اسلام و ارزش‌های اسلامی را سرلوحه خود قرار بدهند.

وی اظهار داشت: همین ارزش‌های انقلاب ما است که کانون بیداری اسلام شده و توطئه‌های استکبار در سوریه نقش بر آب می‌شود و کشور ما با وجود تهدید و توطئه‌ها و تحریم در نگاه جهانیان رو به پیشرفت بوده و الهام‌بخش ملت‌های اسلام است.

وی ضمن اشاره به برگزاری اجلاس غیر متعهدها گفت: این اجلاس بعد از سازمان ملل مهم‌ترین اجلاس جهان است که 52 کشور هیئت از سراسر دنیا اعلام آمادگی کردند و امیدواریم این اجلاس زمینه‌ای برای رسوایی بیشتر دشمنان و موفقیت کشورمان شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول