اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

بهر‌ه‌برداری از 6500 واحد مسکن مهر مازندران در هفته دولت

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از بهره‌برداری شش هزار و 497 واحد مسکن مهر در این استان در ایام گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

بهر‌ه‌برداری از 6500 واحد مسکن مهر مازندران در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، سید علی اسد گفت: مسکن دغدغه اصلی و ابتدایی برای هر خانواده‌ای محسوب می‌شود و از این رو برطرف کردن این مسئله توسط خدمتگزاران مردم در دولت‌ها می‌تواند عامل مهمی برای تعامل، همدلی و اعتماد مردم به آن دولت باشد.

وی افزود: از این رو در ایام گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و 15 هزار شهید دولت این اداره کل توانست با نگاه ویژه دولت و تعامل با دیگر دستگاه‌های اجرایی در استان، 6 هزار و 497 واحد مسکن مهر را به متقاضیان تحویل دهد.

اسد سال 91 را سال شکوفایی مسکن مهر و تحویل پروژه به متقاضیان اعلام و تصریح کرد: بیشترین آمار در افتتاح پروژه‌های مسکن مهر مربوط به بخش خودمالکی بوده که حدود 4 هزار و 461 واحد است.

وی درباره افتتاح پروژه‌های بافت فرسوده توسط این اداره کل در هفته دولت خاطرنشان کرد: علاوه بر افتتاح پروژه‌های مسکن مهر، 3 هزار و 33 واحد از پروژه‌های بافت‌های فرسوده نیز به بهره‌برداری رسانده که با احتساب پروژه‌های مسکن مهر این اداره کل در مجموعه، 9 هزار و 530 واحد مسکن را در این ایام افتتاح می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خواستار تلاش جدی همه عوامل از جمله پیمانکاران، مشاوران و مدیران تعاونی‌ها برای اتمام پروژه‌های در دست اجرا در مازندران شد و اذعان داشت: با توجه به ادغام صورت گرفته و اهمیت دو بخش راه و مسکن در مازندران در تلاشیم تا تمام پروژه‌های عمرانی و اجرایی در این بخش‌ها با پیشرفت و سرعت قابل قبولی به مرحله بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول