اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

هفته دولت تدوین‌کننده راه خدمتگزاری به مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: هفته دولت تدوین کننده راه خدمتگزاری به مردم و انقلاب است.

هفته دولت تدوین‌کننده راه خدمتگزاری به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی پیش از ظهر امروز در گلزار شهدای این شهر با گرامیداشت هفته دولت تأسی از آرمان‌های شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر برای خدمت هرچه بیشتر به مردم را مورد تاکید قرار داد.

وی افزود: هفته دولت تدوین کننده راه‌ها در خدمتگزاری به مردم و انقلاب است و هرچه داریم از شهدا و ایثارگران و صبر و استقامت خانواده‌های آنهاست.

نماینده عالی دولت در گیلان مردمی بودن، ساده زیستی، روحیه خستگی‌ناپذیر کار و تلاش، استکبارستیزی و ولایت‌پذیری را از مهم‌ترین ویژگی‌های این شهیدان بزرگوار در دوران کوتاه خدمت آنها عنوان کرد و گفت: این امر در دولت مهرورز و عدالت‌گستر احمدی‌نژاد نیز متبلور شد.

وی با تبیین ضرورت‌های استمرار و پایداری انقلاب افزود: شهیدان رجایی و باهنر در برابر جبهه نفاق و استکبار ایستادگی کردند و در این مقطع حساس نیز باید با همان روحیه با شهدا تجدید میثاق کنیم تا انقلاب همچنان مسیر پیشرونده خود را ادامه دهد.

سعادتی به عصبانیت دشمن از برپایی جنبش غیر متعهدها در تهران اشاره کرد و یادآور شد: این رفتارها نشان‌دهنده آن است که آنها همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند اما به مدد خون شهدا همواره ناکام می‌شوند.

وی با اشاره به افتتاح یک‌هزار و 290 پروژه هفته دولت با 810 میلیارد تومان در استان خاطرنشان کرد: در مقطعی از تاریخ قرار گرفته‌ایم که وقتی به آمارها و عملکرد دولت نگاه می‌اندازیم شاهد انقلابی بزرگ در انجام کارهای زیربنایی و ماندگار هستیم.

استاندار گیلان هفته دولت را فرصت خوبی برای ارائه گزارش‌ خدمات انجام شده به مردم عنوان کرد و متذکر شد: بیان این دستاوردها جلوی توطئه‌های دشمنان در ناامید کردن مردم را می‌گیرد.

وی از مدیران خواست در این هفته از انجام کارهای انجام شده به صورت مقایسه‌ای به مردم و رسانه‌ها گزارش دهند.

بهره‌برداری از چند طرح صنعتی، حضور در جشن خودکفایی خانواده‌های کمیته امداد امام و بهره‌برداری از طرح آبرسانی در کوچصفهان و دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت از جمله برنامه‌های نخستین روز هفته دولت است که با حضور استاندار گیلان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول