اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

تجدید عهد با شهدا راه خدمت به مردم را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: تجدید عهد و میثاق با شهدا راه را برای خدمت به مردم بیمه می‌کند.

تجدید عهد با شهدا راه خدمت به مردم را بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی در جمع مدیران استان با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: برای رسیدن به قله‌های پیشرفت باید تلاش زیادی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم در برابر عظمت و ایثارگری‌های شهدا ناچیز است، تصریح کرد: خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر در خدمت به مردم و ولایت‌پذیری به دولت‌های نهم و دهم بسیار نزدیک است.

استاندار گیلان ادامه داد: شهدا برای انسجام انقلاب خون خود را نثار کردند و ما در این مقطع حساس بیشتر از گذشته نیاز به کار و تلاش داریم و باید با شهدا پیمان ببندیم.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس جنبش سران کشورهای عدم‌تعهد در ایران، اضافه کرد: دشمنان تمام تلاش خود را برای به‌زانو در آوردن انقلاب اسلامی به کار گرفته‌اند.

سعادتی ابراز کرد: در مقطعی از تاریخ و در دولت احمدی‌نژاد در تمام بخش‌ها با نگاه به آمار انقلاب بسیار بزرگی در خدمت به مردم صورت گرفته و کارهای ماندگار و زیربنایی در این دولت به برکت خون شهدا بوده است.

وی با بیان نقشه‌های دشمنان در جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی، یادآور شد: دشمنان برای ناامید کردن مردم، گرفتن شور و نشاط، غلبه بر فکر و اندیشه و کم‌کردن امیدواری در جامعه برنامه‌ریزی کرده‌اند که نمونه‌ای از آن می‌توان به تهدید نظامی صهیونیست‌ها علیه ایران اشاره کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان تعامل بین مدیران و خدمت به مردم را از مهم‌ترین وظایف خادمان مردم در سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی عنوان کرد.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول