اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

مسئولان تمام ظرفیت‌ها را برای خدمت به مردم به‌کار گیرند

خبرگزاری فارس: استاندار قم با تاکید بر اینکه مسئولان استان باید به مقوله کیفیت در امور مختلف توجه داشته باشند گفت: دستگاه‌های اجرایی باید برای خدمت به مردم از حداکثر ظرفیت‌ها استفاده کنند.

مسئولان تمام ظرفیت‌ها را برای خدمت به مردم به‌کار گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ثبات قیمت مرغ تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته طی روزهای آینده شاهد ساماندهی وضعیت بهتر بازار این فرآورده خواهیم بود.

استاندارقم با اشاره به فعالیت بیش از 600 نانوایی در سطح استان قم، توجه به کیفیت و مرغوبیت نان را ضروری خواند و اضافه کرد: ممکن است چند واحد نانوایی تخلف داشته باشند اما در مجموع طبق گزارشات ارائه شده کیفیت نان افزایش یافته و مردم از وضعیت کیفی نان ابراز رضایت کرده‌اند.

پیریایی با تاکید بر اینکه مسئولان استان باید به کیفیت در انجام امور در زمینه‌های مختلف توجه داشته باشند خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید برای خدمت به مردم از حداکثر ظرفیت‌ها استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه کمیته‌های تحلیل، گزارش‌های تحلیلی خود از روند قیمت‌ها و تحولات بازار در بخش‌های مختلف را تداوم بخشند گفت: در جلسات آینده از افراد با تجربه و صاحب نظر در زمینه‌های مختلف اقتصادی برای بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود دعوت شود.

در سومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان یونس عالی‌پور، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارشی از تغییرات قیمت‌های 60 قلم کالای اساسی از هفته گذشته تاکنون ارائه کرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول