اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بناب:

مسئولان با خدمت به مردم به آنان شخصیت دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بناب گفت: اگر مسئولان مخلصانه خدمت و فداکاری کنند و به مردم شخصیت دهند و دستورالعمل‌ها و قوانین را برای خدمت به محرومان بکار گیرند، قطعاً این نظام آسیبی نخواهد دید.

مسئولان با خدمت به مردم به آنان شخصیت دهند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با بیان اینکه تمام اعمال و رفتار مسئولان در پیشگاه خدا ثبت و ضبط می‌شود، از آنها خواست تا در راستای رسیدگی به محرومان جامعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزند.

امام جمعه بناب با تشریح گوشه‌ای از زندگانی شهید بابایی افزود: ما وارث خون این شهدا هستیم و شبانه‌روز عملکرد ما مسئولان تحت نظر است، از این رو اگر مسئولان مخلصانه خدمت و فداکاری کنند و به مردم شخصیت دهند و دستورالعمل‌ها و قوانین را برای خدمت به محرومان بکار گیرند، قطعاً این نظام آسیبی نخواهد دید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب با اشاره به اینکه امروز تمام دشمنان نظام اسلامی جمع شده‌اند تا انقلاب اسلامی و این نور را در کشور خاموش کنند؛ گفت: ولایت و نظام جمهوری اسلامی در مقابل تمام این توطئه‌ها برنده است.

باقری بنابی تصریح کرد: با وجود ولایت و رهبری و تا زمان ظهور امام عصر(عج) هیچ خطری این کشور را تهدید نمی‌کند.

امام جمعه بناب با بیان اینکه ماه رمضان میدان مجاهدت برای کسانی است که در انتظار رسیدن به حریت و آزادگی هستند؛ افزود: توبه و استغفار از ویژگی‌های مهم ماه مبارک رمضان است که با انجام آن ‌گناهان برای همیشه از انسان فاصله می‌گیرد و عبودیت و بندگی برای انسان شیرین می‌شود.

وی همچنین با اشاره به ویژگی‌های ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: انسان با توبه و استغفار به جایی می‌رسد که برای پرداخت حقوق شرعیه خود لحظه‌شماری می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب گفت: انسانی که از گناه فاصله می‌گیرد، می‌شود شهید بابایی و صدها شهید دیگر که در اثر خودسازی و در بدترین کانون فساد خود را قرنطینه نمودند و مجاهدت و جهاد با نفس انجام دادند و فردای قیامت همه اینها برای ما حجت هستند.

وی یادآور شد: از این رو زندگانی و آثار این شهیدان باید برای همه ما و جوانان الگو بوده و با مطالعه آثار و زندگانی این شهیدان گرانقدر، ادامه‌دهنده راه این شهدا باشیم.

باقری‌بنابی در ادامه تأکید کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است برای توبه و استغفار و هر بدبختی که برای انسان‌ها وجود دارد، در ماه‌های دیگر درمان آن سخت است؛ ولی ماه مبارک رمضان این کار را برای انسان آسان می‌کند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول