اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

خدمت صادقانه به مردم ویژگی اصلی مدیران باشد

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: خدمت صادقانه، بی‌منت و گره‌گشایی از مشکلات مردم باید از ویژگی‌های اصلی کار مدیران باشد.

خدمت صادقانه به مردم ویژگی اصلی مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی پیش از ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار که با حضور مسئولان و مدیران کل استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری بیجار برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط و زمینه مناسب برای خدمتگزاری به مردم کاملا مهیاست و باید از فرصت‌های موجود برای توسعه همه‌جانبه شهرستان نهایت استفاده را برد.

وی عنوان کرد: خدمتگزاری باید مشخصه بارز یک کارگزار حکومت اسلامی باشد و مسئولان باید خود را همواره خدمتگزار مردم دانسته و در این مسیر حرکت کنند و این مهم را باید سرلوحه کار و عمل خود قرار دهند.

استاندار کردستان به ارتباط بین مسئولان و مردم اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به کوچک بودن شهر ارتباط تنگاتنگی بین مردم و مسئولان وجود دارد و مسئولان موظفند از نزدیک مشکلات مردم را لمس کرده و برای حل آن بکوشند، همچنین مدیران باید زیر مجموعه‌های خود را بهتر ببینند و آنها را درک کنند.

شهبازی ضمن اشاره به بی‌سامانی مبادی ورودی شهر بیان داشت: مبادی ورودی شهرستان از پیشرفت کاری کندی برخوردار بوده و مدیران و مسئولان باید برای حل مشکلات این بخش و تسریع در روند اجرای ساخت و ساز این مبادی همکاری و همت بیشتری نمایند.

وی به وظیفه بسیار سنگین مسئولان بیجار اشاره کرد و گفت: برازنده این شهر نیست که در همین حد بماند و زیبنده مردم بیجار نیست که شهر را اینگونه ببینند.

وی افزود: شهر نیازمند تغییرات اساسی است ولی ابتدا باید در خود و کارهایمان تغییر ایجاد نماییم و با شتاب و احساس مسئولیت بیشتر، عمل کنیم.

استاندار کردستان در ادامه ضمن اشاره به خصوصیات یک مدیر موفق اظهار داشت: مدیر موفق کسی است که ابتکار و قدرت عمل داشته باشد و بتواند مشکلات مردم را حل و فصل نماید.

شهبازی در پایان یادآور شد: حرکت حول محور ولایت به برکت خون شهدا و مجاهدت جان برکفان انقلاب و جنگ تحمیلی به دست آمده و آنچه موجب شادی قلب رهبر عزیزمان را فراهم می‌کند با خدمت‌رسانی صادقانه به مردم میسر می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول