اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برای خدمت به مردم روز آخر و سال آخر معنا ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم اتمام کارهای نیمه تمام در این استان گفت: در دولت فعلی برای خدمت به مردم، روز آخر و سال آخر معنا ندارد.

برای خدمت به مردم روز آخر و سال آخر معنا ندارد

اکبر نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ موقعیت و ظرفیت مشکلی برای پیشرفت و توسعه ندارد و همه مسئولان باید با همت و تلاشی چند برابر، از این فرصت‌ها بهره ببرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت نهم و دهم سال آخر و روز آخر برای خدمت به مردم معنا ندارد و همه مسئولان در این استان باید کمک کنند تا طرح‌های نیمه تمام دولت به بهره‌برداری برسند و مردم طعم شیرین خدمت را بیش از گذشته بچشند.

وی تاکید کرد: معیشت مردم و ایجاد اشتغال از اولویت‌های اصلی دولت است و در این استان نیز یک عزم همگانی برای این مهم وجود دارد.

نیکزاد بیان کرد: مسائل و مصائب اقتصادی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که همه ما باید برای رفع این دغدغه تلاش کنیم.

نماینده ارشد دولت دهم در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در بسیاری موارد که از یک مدیر برای ایجاد اشتغال کمکی بر می‌آید، نیازی به پول و اعتبار و دفتر و دستک نیست و یک مسئول می‌تواند با یک راهنمایی ساده، یک جوان یا یک روستایی را وارد مسیری کند که نه تنها برایش درآمد دارد بلکه چندین نفر دیگر را نان دهد.

وی ابراز داشت: داشتن چنین روحیه‌ای نیازمند تفکر بسیجی است و هر مسئول دلسوزی در این راه مقدس هر کمکی از دستش بر می‌آید بدون لحاظ کردن مشکلات اداری و مسائل مادی انجام می‌دهد.

نیکزاد با اشاره به نیاز مبرم این استان به اشتغال تصریح کرد: گاهی با یک حمایت کوچک و ارائه راهکار و راهنمایی می‌توانیم یک فرد را که تا قبل از آن نان شب نداشت وارد مسیر تولید کنیم که هم مشکل اشتغال برطرف شود و هم تولید ملی کشور افزایش یابد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز من مسئول باید پاسخگوی جوان پر انرژی تحصیل‌کرده‌ای باشم که جویای کار است و در استان خود نیز شرایط و موقعیت‌های زیادی برای اشتغال وجود دارد.

وی ادامه داد: البته این یک روی سکه است و از آن سو نیز یک فرد جویای کار نباید تنها به کار دولتی دل خوش کند بلکه باید با استفاده از دانش خود و البته حمایت مسئولان به جای نیاز به دیگران خود تولیدکننده باشد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول