اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

مسئولان نباید فرصت خدمت به مردم را از دست دهند

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: امروز فرصت خدمت‌رسانی به مردم در نظام جمهوری اسلامی مهیا است و مسئولان نباید فرصت خدمت به مردم را از دست دهند.

مسئولان نباید فرصت خدمت به مردم را از دست دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، علی‌محمد آزاد ‌در دیدار مسئولان ادارات و نهادهای دولتی شهرستان اسدآباد با امام جمعه این شهرستان با اشاره به خدمات ارزنده دولت به مردم، اظهار داشت: خدمت کردن به مردم در دولت‌های گذشته وجود داشته اما این خدمات‌رسانی به مردم در دولت نهم و دهم به صورت ویژه و ارزنده‌تری صورت گرفته چرا که این دولت با نگاه همه‌جانبه در همه جهات و زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و امنیتی کار کرده است.

وی هفته دولت را فرصت خوبی برای بیان عملکرد دولت به مردم خواند و افزود: مسئولان باید این هفته را غنیمت بشمارند و با ارائه گزارش عملکرد دولت موجب تقویت دولت و نظام جمهوری اسلامی شوند.

استاندار همدان در ادامه خطاب به مدیران ادارات و نهادهای دولتی تصریح کرد: روزمرگی را کنار بگذارید و با مشخص کردن نقطه هدف و برنامه‌ریزی مناسب در راستای توسعه و رشد شهرستان گام بردارید.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با خوش اخلاقی، مهربانی و تکریم مردم پاسخ آنان را مثبت یا منفی بدهند، افزود: از افزایش سطح مطالبات مردم نباید بترسیم چرا که مردم می‌دانند که ما مسئولان می‌توانیم خواسته‌ها و مطالبات آنان را عملی کنیم به همین دلیل از ما توقع دارند.

آزاد با تأکید بر اجرای صحیح قوانین نظام گفت: گاهی اوقات باید تبصره‌های موجود در قوانین را در راستای رفع و حل مشکلات مردم عملی کنیم و با تشخیص روح قانون از تن آن موارد صحیح را بهره‌وری و عملی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نبود اعتبارات در شش ماهه نخست امسال می‌طلبد مسئولان با صرفه‌جویی و اجرای برنامه‌ها کارها را پیش ببرند تا تزریق پول و اعتبار در شش ماهه دوم سال صورت بگیرد.

استاندار همدان افزود: در انجام بخشی از کارها وجود پول و اعتبار کافی نیست بلکه با مدیریت و برنامه‌ریزی درست است که کارها به خوبی عملی و پیشرفت دارد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول