اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار چهارمحال و بختیاری

طرح هادی روستای باغ‌انار میلاس به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در دومین روز از هفته دولت طرح هادی روستای باغ‌انار میلاس در شهرستان لردگان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

طرح هادی روستای باغ‌انار میلاس به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین نافیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح طرح هادی روستای باغ‌انار میلاس اظهار داشت: این طرح با اعتباری بالغ‌ بر 4 هزار 61 میلیون ریال اجرا و با پایان عملیات اجرایی امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح از محل اعتبارات استانی، بیان داشت: زیرسازی، آسفالت و سنگ فرش از جمله مراحل اجرایی طرح هادی روستای باغ‌انار میلاس از توابع شهرستان لردگان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح زمینه اشتغال 25 نفر را در شهرستان لردگان فراهم کرده است.

وی اذعان داشت: طرح‌های هادی از جمله پروژه‌هایی است که در راستای فراهم‌سازی زمینه توسعه و عمران روستایی تهیه و اجرا می‌شود.

نافیان افزود: تهیه طرح هادی روستایی به منزله سند توسعه اقتصادی – اجتماعی روستا تلقی می‌شود که بر اساس آن تمامی نیازمندی‌های مسکونی،‌ خدماتی، صنعتی برای افق طرح در 10 سال آتی با رعایت و لحاظ کردن تمامی ضوابط و مقررات و حریم‌های مختلف در چارچوب نقش و جایگاه روستا در طرح‌های فرادست، ناحیه‌ای و منطقه‌ای، ‌مکان‌یابی شده و با رعایت عرض معابر با توجه به نیازمندی‌های ترددی و گذر بندی به روان‌سازی و کالبد می‌پردازد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: با توجه به خدمات ارزشمندی که دولت به مناطق روستایی ارائه کرده، تمایل مردم به زندگی در مناطق روستایی بیشتر شده و این امر از مهاجرت روستائیان به مناطق شهری جلوگیری کرده است.

وی با ابراز رضایت از فعالیت دولت در عرصه اجرای طرح های هادی روستایی، خاطرنشان کرد: خدمات ارائه شده در این زمینه بسیار مثبت بوده که رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.

نافیان با بیان اینکه در زمینه توسعه راه‌های روستایی دولت عدالت‌محور نهم و دهم اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده است، افزود: خوشبختانه ما در هفته دولت شاهد به بار نشستن اقدامات دولت در نقاط مختلف کشور از جمله استان چهارمحال و بختیاری هستیم.

طرح هادی روستای باغ‌انار میلاس از توابع لردگان بعدازظهر امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری، فرماندار لردگان و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول