اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری 7 میلیارد تومان تسهیلات می‌گیرند

خبرگزاری فارس: معاون داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و به‌منظور حمایت از تولید، 7 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار تولیدکنندگان این استان قرار می‎گیرد.

واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری 7 میلیارد تومان تسهیلات می‌گیرند

علیرضا جیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اعلام این خبر اظهار داشت: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها مقرر شد به‌منظور حمایت از تولید در کشور بسته‌های حمایتی در اختیار تولیدکنندگان قرار داده شود که گشایش این طرح در سال‌جاری کلید خورده است.

وی با بیان اینکه این بسته‌های حمایتی به واحدهای انرژی‌خواه تخصیص داده می‎شود، گفت: واحدهای تولیدی از جمله نانوایی‎ها، جوشکاری‎ها و دیگر واحدهای تولیدی که انرژی بیشتری را صرف تولید می‌کنند، در اولویت دریافت این تسهیلات قرار دارند.

جیلان سهم اعتباری تخصیص داده شده به استان چهارمحال و بختیاری از این اعتبارات را 7 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با تخصیص مجموع این اعتبارات به استان، متقاضیان می‌توانند تسهیلاتی با حداقل یک میلیون تومان و حداکثر 10 میلیون تومان بر اساس ضوابط مقرر شده دریافت کنند.

معاون داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت نام‌نویسی متقاضیان دریافت این تسهیلات در سایت اصناف، گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات انرژی باید ابتدا به سایت www.Iranianasnaf.ir مراجعه و مشخصات واحد تولیدی خود را وارد کنند تا در صورت تأیید مشخصات از سوی این سازمان به بانک‌های عامل به منظور دریافت تسهیلات معرفی شوند.

وی با تأکید بر اینکه زمان ثبت‌نام در این سایت محدود است، گفت: برهمین اساس لازم است تا افراد متقاضی هرچه سریع‌تر به این سامانه مراجعه و نسبت به ثبت مشخصات و تقاضای خود اقدام کنند.

جیلان با بیان اینکه تاکنون 331 متقاضی در این سایت ثبت‌نام کرده‌ است، گفت: انتظار می‎رود در چند روز آینده تعداد قابل توجهی از صاحبان واحدهای تولیدی انرژی‌خواه متقاضی دریافت این تسهیلات شوند.

وی ادامه داد: علت عدم استقبال واحدهای صنفی انرژی‎بر از این تسهیلات به سال گذشته مربوط می‎شود که با وجود ثبت‌نام تعداد زیادی از متقاضیان، هیچ‎گونه تسهیلاتی به متقاضیان پرداخت نشد که این مسئله موجب بی‌اعتمادی تولیدکنندگان برای دریافت این تسهیلات در سال جدید شده است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول