اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خلیل‌آباد اعلام کرد

اختصاص 20 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به خلیل‌آباد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خلیل‌آباد گفت: در سال جاری مبلغ 20 میلیارد و 495 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی به شهرستان خلیل‌آباد اختصاص یافته است.

اختصاص 20 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به خلیل‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، حسن خواجه عصرامروز در جلسه تخصصی کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خلیل‌آباد با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: وظیفه مسئولان خدمت بی‌منت به مردم است.

وی با اعلام اینکه هفته دولت یک فرصت مغتنمی است تا مردم در جریان خدمات دولت قرار گیرند، افزود: مسئولان کشور امروز از حمایت ملت فداکار برخوردار هستند و این نعمتی است که در هیچ نقطه‌ای از دنیا وجود ندارد.

خواجه افزود: مشاغل خانگی یکی از خدمات دولت خدمتگزار برای آحاد مردم و سرپرستان خانواده بود که با اعطای وام‌های کم‌بهره توانستند برای خود شغلی را ایجاد کنند و امرار معاش زندگی را داشته باشند.

معاون فرماندار خلیل‌آباد با تقدیر از تلاش بانک‌های شهرستان خلیل آباد، از روسای بانک‌های ملی و سپه که در جذب صد در صد تسهیلات تلاش خوبی را داشته‌اند قدردانی کرد و از سایر بانک‌ها از جمله بانک ملت، تجارت و رفاه که خدمات‌دهی لازم را داشته‌اند خواست در جذب باقی‌مانده اعتبارات با متقاضیان همکاری کنند.

حسین نوری سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلیل‌آباد هم در گزارش خود گفت: امسال سهم تعهد شهرستان خلیل‌آباد ایجاد 2408 نفر فرصت شغلی است، که تاکنون با ثبت 209 نفر در سامانه رصد، اداره صنایع دستی و گردشگری با 64 نفر، اداره تعاون، کار با 48 نفر، جهاد کشاورزی با 30 نفر و کمیته امداد با 24 نفر بیشترین و دستگاه بهزیستی با یک نفر ثبت کمترین فعالیت را در این زمینه داشته است.

وی نیز از دستگاه‌ها خواستار اعلام سهمیه شهرستانی خود به دبیرخانه و تسریع در ثبت اشتغال بوجود آمده در سامانه رصد شد.

محمد فانی کارشناس مسئول اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان‌های خلیل‌آباد و کاشمر نیز در این جلسه گفت: تمام مدد جویان تحت پوشش این نهاد که سال گذشته و امسال از اعتبارات مشاغل خانگی استفاده کرده‌اند، خود و اعضای خانواده‌شان بیمه تامین اجتماعی می‌شوند.

وی افزود: این طرح از برنامه‌های این نهاد برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد است که در دست اجراست.

وی هدف از این اقدام را، دلگرمی مددجویان  و اشتغال پایدار خانواده‌ها دانست و افزود: در نظارت‌های انجام شده از مشاغل ایجاد شده توسط خانواده‌ها، اکثرا رضایت دارند که بجاست از خدمات دولت در اعطای تسهیلات مشاغل خانگی و خرد که توانسته‌اند مددجویان این نهاد برای خود شغلی آبرومند را ایجاد نمایند تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ی20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول