اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط خانه گرافیک حوزه هنری

مسابقه طراحی پوستر با موضوع هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر خانه گرافیک حوزه هنری از برگزاری مسابقه طراحی پوستر با موضوع هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

مسابقه طراحی پوستر با موضوع هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود

امیرمسعود حلاج امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه قرار است نمایشگاهی از آثار برگزیده طراحی پوستر همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شود، درباره شرایط آثار ارسالی، اظهار کرد: ابعاد آثار ارسالی باید 70 ×100سانتی متر باشد و به صورت فایل رایانه‌ای با فرمت tif ، رزولیشن  dpi150 cmyk و به همراه پرینت رنگی آثار در ابعاد A3 ارسال شود.

وی با اشاره به اینکه هر هنرمند حداکثر می‌تواند سه اثر برای شرکت در این مسابقه ارسال کند، افزود: انتخاب و داوری آثار در این جشنواره بر عهده سید مجید عقیلی، محمدعلی ناصحی، علی سجادیه است و حق استفاده از آثار منتخب و راه یافته به بخش نمایشگاه برای چاپ در کتاب سال گرافیک اصفهان و دیگر موارد با ذکر نام طراح برای خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان محفوظ است.

مدیرخانه گرافیک حوزه هنری با بیان اینکه آثار ارسالی به دبیرخانه به طراح اثر مسترد نمی‌شود، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید فرم شرکت در مسابقه را تکمیل و همچنین مشخصات خود را بر روی سی دی و در قسمت پایین و سمت چپ آثار قید کنند ضمن اینکه پوسترهای ارسالی نباید قبلاً به چاپ رسیده و  یا در جشنواره دیگری ارائه شده باشد.

وی تاکید کرد: آخرین مهلت ارسال اثر 25 شهریور، انتخاب و داوری 28 شهریور  و آغاز نمایشگاه اول مهرماه سال جاری و همزمان با هفته دفاع مقدس است و اختتامیه و اهدای جوایز نیز 6 مهر 1391 از ساعت 17، در نقش خانه حوزه هنری برگزار می‌شود.

حلاج تصریح کرد: تکمیل فرم و ارسال آثار به منزله قبول مقررات مسابقه است و آثاری که فاقد مشخصات کامل باشد از طرف دبیرخانه به مرحله انتخاب و داوری ارائه نمی‌شود.

به گزارش فارس خانه گرافیک حوزه هنری در خیابان آبشار اول، پارک ایثارگران، خانه هنرمندان قرار دارد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های6624300 و 6636399 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ح20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول