اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد بویین زهرا خبر داد

افزایش صدور مجوز‌های سمعی و بصری در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: صدور انواع مجوز‌های سمعی و بصری در این شهرستان افزایش چشمگیری داشته است.

افزایش صدور مجوز‌های سمعی و بصری در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، علی زارعی صبح امروز در جلسه توسعه فرهنگی شهرستان بویین زهرا با اشاره به افزایش صدور مجوز‌های سمعی و بصری در این شهرستان اظهار کرد: بهره‌برداری مناسب از مجموعه فعالیت‌های فرهنگی آثار بسیار ارزشمند و مثبتی را در جامعه داشته و سبب بالندگی و رشد معنوی در جوانان می‌شود.

وی افزود: شهرستان بویین زهرا جایگاه خوب و بسیار ارزشمندی در حوزه تولید و نشر آثار فرهنگی دارد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌ها بیشتر در حوزه برپایی نمایشگاه‌های ارائه محصولات و بسته‌های فرهنگی و نیز تولید و نشر کتاب است، تصریح کرد: تلاش و اراده در عرصه فرهنگ و هنر اسلامی یکی از برنامه‌هایی است که اگر توجه ویژه‌تر به آن در داخل کشور صورت گیرد می‌توان به آینده اعتقادی و معرفتی جوانان و نوجوانان امیدوار‌تر بود.

زارعی ادامه داد: ارائه آثار خوب و دوری از مسائل فرقه‌ای و حاشیه‌ای نیز از جمله مسائلی است که می‌تواند به توسعه و اجرایی شدن هر‌چه بهتر برنامه‌های فرهنگی در جامعه کمک کند.

وی با بیان اینکه شهرستان بویین زهرا آمادگی برپایی مسابقات، جشنواره‌ها و آیین‌های گرامیداشت را دارد، عنوان کرد: در تلاشیم تا با بهره‌گیری از نظریات و تجارب دیگران فضای فرهنگی در شهرستان بویین زهرا را برای اجرای برنامه‌های هنری مهیا کنیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: نبود یک مکان برای برنامه‌های هنری و تبلیغی در این شهرستان به خوبی احساس می‌شود و مسئولان برای این مهم باید جدیت به خرج دهند.

زارعی لزوم ارائه راهکار‌های مناسب برای ایجاد راهبر‌د در عرصه فرهنگی را از نیاز‌هایی دانست که مسئولان و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در پی تحقق آن بوده و تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: هنر اسلامی در همه‌ حال تعالی‌بخش و اوج‌دهنده روح و روان مسلمانان است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول