اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان قم خبر داد

راه‌اندازی سامانه الکترونیکی انتشار کارت پستال در قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست استان قم از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی انتشار کارت پستال در طرح‌های مختلف خبر داد.

راه‌اندازی سامانه الکترونیکی انتشار کارت پستال در قم

محمدحسین رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به قدمت بالای پست استان قم اظهار کرد: خدمات سنتی مانند ارسال نامه، سفارشی، عادی، امانت و ارسال کتاب از قدیم در پست مرسوم بوده است.

وی با اشاره به خدمات جدید اداره‌ کل پست استان قم گفت: طراحی تمبر شخصی یکی از خدمات این حوزه بوده که هر شخص می‌تواند در این بخش یک تمبر شخصی به خود اختصاص دهد.

مدیرکل پست استان قم با بیان اینکه اکنون بسیاری از خدمات پست به صورت الکترونیکی انجام می‌شود عنوان داشت: کنترل صندوق‌های پستی در سطح معابر، کنترل ناوگان حمل و نقل با سیستم جی پی اس، ثبت امضای الکترونیکی در نامه‌ها با عنوان pda و رهگیری محصولات به صورت الکترونیکی از طریق پایگاه‌ از جمله خدمات این بخش است.

وی توزیع کتاب را یکی از بخش‌های مهم پست استان قم ذکر کرد و افزود: این کتاب‌ها از قم به سراسر کشور و جهان ارسال می‌شود و در این زمینه قم همیشه رتبه‌های بالا را داشته است.

رحیمی خاطر نشان کرد: 250 تا 300 هزار جلد کتاب در سال به صورت مکانیزه به خارج کشور ارسال می‌شود.

وی با اشاره به بخش خدمات نیابتی گفت: با هماهنگی دستگاه‌های خدماتی در زمینه ثبت‌نام متقاضیان فنی و حرفه‌ای، ثبت‌نام مسکن مهر، توزیع کالابرگ مربوط به نفت و گاز و گواهی عدم سوء پیشینه در اداره پست انجام می‌شود.

مدیرکل پست استان قم از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی انتشار کارت پستال در طرح‌های مختلف خبر داد و افزود: علاقه‌مندان برای انتخاب کارت پستال‌های مورد علاقه خود می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی www.ecard.post.ir مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: کارت‌های متنوع در مناسبت‌های مختلف اعم از جشن‌ها و اعیاد در این پایگاه وجود دارد که متقاضیان می‌توانند نسبت به انتخاب آنها اقدام کنند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول