اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب گرگان خبر داد

انهدام 3 باند انتشار تصاویر نامناسب در فضای مجازی

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب گرگان از شناسایی و انهدام سه باند که در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر نامناسب و برگزاری اردوهای مختلط می‌کردند در گرگان خبر داد.

انهدام 3 باند انتشار تصاویر نامناسب در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان گلستان، عباس پوریانی در جمع رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان اظهار داشت: کار رسیدگی به پرونده این افراد هم‌اکنون آغاز شده است.

وی با گلایه از کم‌رنگ بودن برنامه‌های فرهنگی در محیط‌های دانشگاهی تصریح کرد: باید برنامه‌های فرهنگی در محیط دانشگاه‌ها به منظور تقویت باورهای دینی در بین جوانان بیشتر شود.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت: متاسفانه امروز شاهد از بین رفتن قبح برخی مسائل در بین قشری از جوانان هستیم که برای جلوگیری از این امر و فرهنگ‌سازی باید ارتباط بین مسئولان دانشگاهی و دانشجویان پررنگ‌تر شود.

پوریانی با تاکید بر آسیب‌شناسی روی مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها، از متولیان امر خواست درباره برخی مصادیق قانونی و کیفری برخی روابط در محیط‌های دانشگاهی و نوع پوشش برای جوانان دوره‌های آموزشی توجیهی برگزار کنند.

در ادامه این نشست رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان نیز راهکارهایی به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها پیشنهاد کردند.

تعریف دوره‌های فرهنگی و درج آن در کارنامه دانشجویان، قرار دادن استاد راهنمای فرهنگی در کنار دانشجویان و افزایش نظارت بر خوابگاه‌های دانشجویی از پیشنهادهای مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول