اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

ترویج فرهنگ شهادت راه مقابله با تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: ترویج فرهنگ شهادت راه مقابله با تهدیدها و تحریم‌های دشمنان است.

ترویج فرهنگ شهادت راه مقابله با تحریم‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رسول جلایی عصر چهارشنبه در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی حوادث بسیاری را از بدو پیروزی تاکنون پشت سر گذاشته است اما هیچ حادثه‌ای مانند دفاع مقدس نتوانسته این همه برکت را برای کشور رقم بزند.

وی هفته دفاع مقدس را یکی از فرصت‌های مغتنم برای استخراج گنج جنگ هشت ساله دانست و تصریح کرد: تجربه‌های دفاع مقدس الگویی برای تمام ملت‌هایی است که می‌خواهند از حقانیت خود دفاع کنند.

این مسئول قدرت بازدارندگی ایران را برآمده از دوران دفاع مقدس خواند و افزود: اردوهای راهیان نور موجب خودسازی جوانان ما شده است.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای معرفی تجربه‌های دفاع مقدس به جامعه است، بیان کرد: می‌توانیم با فرهنگ شهدا به نبرد تهدیدها و تحریم‌ها برویم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان پیام هفته دفاع مقدس را بیداری و هوشیاری در مقابل دشمنان نامید و خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت تمام تشکل‌ها برای غنی‌سازی هفته دفاع مقدس استفاده کنیم.

وی توجه به شهدا را یکی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و یادآور شد: توجه به شهید و شهادت یکی از جهت‌گیری‌های اصلی است.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول