اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

مردم استوانه‌های پایداری نظام هستند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: پشتیبانی و حمایت مردم استوانه‌های اصلی نظام و مکتب اصیل اسلام است و باید قدر این موهبت الهی را دانست.

مردم استوانه‌های پایداری نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در اردبیل اظهار داشت: هفته دولت به عنوان هفته پاسداشت ارزش‌ها و اعتلای نظام اسلامی فرصتی مناسب است تا با تاسی به شهیدان رجایی و با هنر بتوانیم از سرمایه‌های نظام صیانت کرده و دستاوردهای 33 ساله نظام را یادآوری کنیم.

وی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهید بهشتی را گرامی‌ داشت و گفت: دشمنان انقلاب در سال‌های اخیر در حرکتی خبیث و شیطنت‌آمیز به شکل زنجیره‌ای و تسلسل‌وار انقلاب اسلامی و سرمایه‌های آن را مورد هجمه قرار دادند و امروز به جای ترور شخصیت‌ها با حربه جنگ نرم به سراغ خادمان نظام آمدند.

صابری بیان داشت: در این اوضاع و احوال دشمنان سعی می‌کنند به هر نحو ممکن خدمتگزاران نظام را مورد هجمه قرار دهند و در روند انقلاب خللی به وجود آورند که شاید به ظاهر صدای آن بلند نباشد اما هجمه و تاثیرگذاری آن بیشتر است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: به رغم این ترفندها و توطئه‌ها و حرکت‌های نافرجام، عشق به خدمت در دل مسئولان ما ساری و جاری است تا بتوانند بهترین خدمات را به عموم مردم ارائه کنند.

صابری از مدیر نوسازی مدارس، مهندسان و طراحان مجموعه آموزشگاهی الهی اردبیلی قدردانی کرد و اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنیم این مجموعه زیبا و مناسب شعبه‌ای از دانشگاه فرهنگیان باشد تا زمینه برای تربیت و تعالی معلمان زبده و شایسته فراهم آید.

وی گفت: ما برای تربیت نسل شایسته و ارتقای جایگاه آموزش و پرورش به تربیت معلمان و ارتقای آموزش‌های ضمن خدمت آنها در مجموعه‌های فرهنگی همچون دانشگاه فرهنگیان نیاز داریم تا بتوانیم نسلی را تربیت کنیم که به درد نظام و این ملت بخورد.

استاندار اردبیل تاسیس و راه‌اندازی دانشگاه‌ها و مراکز علمی را یکی از زمینه‌های توسعه هر منطقه توصیف کرد و ابراز داشت: آموزش و ارتقای مراکز علمی و دانشگاهی امروز بسیار موثر و مفید است به طوری که گرایش به این سمت پایه توسعه متوازن است.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: با اخذ مجوز لازم دانشگاه فرهنگیان تاسیس و راه‌اندازی می‌شود تا معلمان علاقمند استان بتوانند در این دانشگاه تربیت و تعالی واقعی پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول با برشمردن تفاوت نظام اسلامی ایران با جنبش‌ها و انقلاب‌های منطقه گفت: انقلاب اسلامی ایران به دلیل داشتن رهبری صالح، مدبر و هوشمند، همراهی مردم و ایدئولوژی اسلامی و وحدت‌‌آفرین توانسته است دوام و بقای واقعی پیدا کند.

وی به دو ویژگی شهید رجایی و باهنر اشاره کرد و افزود: شهید رجایی با ساده‌زیستی خود و شهید باهنر با وقت‌شناسی و نظم در امور به همه ما درس تاریخی داده‌اند که با تکیه بر چنین عناصری می‌توانیم ماندگاری خود را رقم بزنیم.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول