اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

تامین نیازهای نظامی و دفاعی در کشور ثمره خودباوری جوانان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران،‌ ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین و تولید انواع تجهیزات و تسلیحات دفاعی و نظامی در داخل کشور ثمره خودباوری و تعهد جوانان ایران اسلامی است.

تامین نیازهای نظامی و دفاعی در کشور ثمره خودباوری جوانان است

زهره طبیب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به موفقیت‌های اخیر وزارت دفاع و متخصصان جوان کشورمان در تولید انبوه انواع تسلیحات دفاعی پیشرفته اظهار داشت: پیش از انقلاب کشورهای غربی به ویژه آمریکایی‌ها سلاح‌هایی را به رژیم پهلوی فروخته بودند که در اختیار ارتش رژیم سابق بود.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها تصور می‌کردند که ایران با داشتن چند هواپیمای دسته چندم و یا موشک‌های خود برای آنها خطر آفرین خواهد بود، به همین دلیل جنگی را علیه ما به راه انداختند و خیال می‌کردند که سلاح‌های ما در این جنگ از بین خواهد رفت.

نماینده مردم تهران،‌ ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از انقلاب اسلامی غربی‌ها حتی فشنگ هم به ما نمی‌دادند و به خیال خود با این تحریم‌ها ضربه سختی به ارتش و سپاه ایران وارد کرده و ما را خلع سلاح خواهند کرد.

طبیب‌زاده ادامه داد: غربی‌ها نمی‌دانستند که ملت ایران با هدایت‌های مدبرانه ولایت و با ایمان و اعتقاد راسخ در هر حوزه‌ای ورود کرده و با موفقیت بحران‌ها و کاستی‌ها و سختی‌ها را پشت سر می‌گذارند.

برکات جنگ تحمیلی همچنان ادامه دارد

وی با اشاره به دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران به ویژه در سال‌های اخیر اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها فرمودند که جنگ برای ما برکت داشت و یکی از برکات دفاع مقدس رسیدن به خودکفایی در تامین اکثر نیازهای داخلی است.

نماینده مردم تهران،‌ ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این برکات همچنان ادامه دارد و ما در روزهای اخیر شاهد بودیم راهی که جوانان متخصص و متعهد کشورمان برای تامین نیازهای دفاعی آغاز کردند، با موفقیت طی شده و همچنان ادامه دارد.

طبیب‌زاده اذعان داشت: اگر نبود خودباوری، ایمان، ولایت‌مداری ملت ایران به ویژه جوانان دانشمند کشورمان، امروز ما به چنین موفقیت‌هایی دست پیدا نمی‌کردیم.

وی در پایان گفت: دستاوردهای اخیر جمهوری اسلامی در حوزه تامین تجهیزات دفاعی و تسلیحات نظامی ثمره این خودباوری است و باید با حفظ این روحیه در مسیر ولایت راهی را که آغاز کرده‌ایم با قدرت ادامه دهیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول