اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر ارشاد:

خبرگزاری فارس از موفق‌ترین خبرگزاری‌های نظام است

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به عملکرد خبرگزاری فارس گفت: خبرگزاری فارس همواره در نظام جمهوری اسلامی از خبرگزاری‌های موفق و موثر بوده است.

خبرگزاری فارس از موفق‌ترین خبرگزاری‌های نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حمید محمدی در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری فارس در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در ارتباط با انتقال نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران به مشهد مقدس، اظهار داشت: اینکه نمایشگاه تهران را به طول کلی به مشهد انتقال دهیم امکان‌پذیر نیست اما، در عین حال با انتقال بخشی از محصولات نمایشگاه تهران به مشهد مشکلی نداریم.

وی افزود: البته باید نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد مقدس جایگاه ویژه خود را در سطح کشور و جهان اسلام پیدا کند تا بدین صورت شاهد گسترش و توسعه آن باشیم.

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: در ابتدا باید روزهای برگزاری این نمایشگاه به 15 روز افزایش پیدا کرده و سپس به سمت یک ماه افزایش پیدا کند؛ همچنین باید مساحت نمایشگاه حداقل به 50 هزار مترمربع و تعداد کشورهای شرکت کننده نیز به حداقل 20 کشور برسد.

رئیس مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور تصریح کرد: از دیگر نکاتی که باید در نمایشگاه مشهد به آن توجه ویژه شود، افزایش سطح هنرمندان و پژوهشگران و افزایش تعداد آنها در این نمایشگاه است، با این اقدامات نمایشگاه قرآن و عترت مشهد می تواند به نمایشگاهی بین‌المللی و معتبر در سطح منطقه و جهان اسلام تبدیل شود.

وی در ادامه با تاکید بر حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاه قرآن کریم، گفت: این وزارتخانه همواره حمایت‌های مستقیم و غیرمستقیمی از این نمایشگاه داشته است، به طور مثال در سال گذشته تنها 50 میلیون تومان به صورت مستقیم به این نمایشگاه اختصاص داده شد که این رقم در سال جاری افزایش پیدا کرده است.

محمدی ادامه داد: اینکه نمایشگاه بین‌المللی مشهد به صورت رایگان فضای خود را در اختیار نمایشگاه قرآن داده است و نباید منتی بر قرآن باشد بلکه باید به این اقدام افتخار کند؛ همچنین باید در ایام برگزاری نمایشگاه قرآن تبلیغات غیر مرتبط با حوزه قرآن و فرهنگ را شاهد نباشیم.

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد خبرگزاری فارس اظهار داشت: خبرگزاری فارس همواره در طول نظام جمهوری اسلامی از خبرگزاری‌های موفق و موثر بوده است.

وی افزود: البته بنده بر این تصور هستم که با توجه به حرکت جدیدی که در بخش قرآنی خبرگزاری فارس در حال شکل‌گیری است، امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات وسیع قرآنی در این خبرگزاری خواهیم بود و با این تحولات می‌تواند در جهان اسلام به رقابت بپردازد.

انتهای پیام/ح20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول