اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان:

افزایش مشارکت‌های اجتماعی سبب اقتدار نظام می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان گفت: با افزایش مشارکت‌های اجتماعی، اقتدار نظام و دولت پررنگ‌تر می‌شود.

افزایش مشارکت‌های اجتماعی سبب اقتدار نظام می‌شود

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در شادگان با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: دولت و مسئولان کشور در طول 30 سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خدمات بسیار ارزنده‌ای را تقدیم مردم کرده‌اند.

وی افزود: این خدمات در دوره‌های هشتم و نهم دولت به اوج خود رسید و همواره رشد و تعالی بخش‌های مختلف کشور را با همت و حمایت مضاعف مسئولان رقم زد.

فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: خدمت صادقانه و بی‌منت از ویژگی‌های بارز مسئولان کشور در طول سالیان متمادی پس از انقلاب است.

وی با بیان اینکه هر چقدر خدمات ارزنده و بیشتر باشد مشارکت و اتحاد مردم در عرصه‌های مختلف افزایش پیدا می‌کند، گفت: با افزایش مشارکت‌های اجتماعی، اقتدار نظام و دولت پررنگ‌تر می‌شود.

فیوضی بیان کرد: مسئولان در جای جای کشور اسلامی باید با الگو قرار دادن خدمت‌‌رسانی شهیدان راه حق، رجایی و باهنر، برای آبادانی و عمران کشور و رفاه حال مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با اشاره به اینکه وقتی با ارباب رجوع برخورد می‌کنیم باید آداب برخورد مناسب را رعایت کرده و روحیه متنوعی داشته باشیم، افزود: با توجه به مسئولیتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم ضرورت ادای دین برای ما بیشتر از افراد عادی جامعه است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول