اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

آزادگان تابلوی گویای نظام الهی هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: آزادگان و ایثارگران ارزشمند به حق تابلوی گویا نظام الهی در این خطه از میهن اسلامی هستند.

آزادگان تابلوی گویای نظام الهی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی شامگاه شنبه در مراسم گردهمایی آزادگان سرافراز منطقه سیستان که در فرمانداری زابل برگزار شد، اظهار داشت: در پایان ماه مبارک رمضان در کنار کسانی قرار گرفتیم که در قبولی اعمال بهترین هستند، کسانی که در هشت سال جنگ تحمیلی جان و مال خود را تقدیم این انقلاب و نظام کردند.

وی افزود: از تمامی کسانی که این مراسم را تدارک دیده‌اند تقدیر و تشکر می‌شود زیرا بهترین برنامه برای بودن با آزادگان و ایثارگران عزیز است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: خطه سیستان دو بال اوج را با افتخار با خود دارد یک بال اسطوره‌های تاریخی و  دوم اسطوره‌های استانی است.

سلیمانی عنوان کرد: این انقلاب شخصیت‌های فراوانی داشته است از جمله آیت‌الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی و شهید میرحسینی که امام راحل برای تجلیل از وی، نشان سردار شهید به وی داد و این نشان از نظام الهی دارد.

وی خطاب به آزادگان و ایثارگران گفت: شما آزادگان و ایثارگران ارزشمند به حق تابلوی گویای نظام الهی در این خطه از میهن اسلامی و استان پهناور سیستان و بلوچستان هستید تابلویی که فداکاری، اخلاص، صبوری، دلدادگی، عشق و شیدایی در آن دیده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: تابلویی که در این نظام الهی دیده می‌شود اگر سیستان مفتخر بود به ولایتمداری امروز این تبلور در جای جای این منطقه مشاهده می‌شود.

سلیمانی گفت: نمایندگان ما در مجلس پشتوانه محکمی از ولایت هستند به طوری که از زمان تشکیل مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان، دبیری آن را نماینده مردم سیستان حلیمه عالی بر عهده دارد.

وی از مدیرکل بنیاد شهید استان که زحمات شبانه روزی می‌کشد و در سنگر خدمتگزاری فعال است تجلیل کرد و افزود: محمود غلامی انصافاً یکی از مسئولانی است که دلسوزانه در این استان کار می‌کند.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این گردهمایی گفت: باید جایگاه رفیع شهدا و جانبازان را بشناسیم ما موظف هستیم برای احقاق حق جانبازان و آزادگان تلاش کنیم.

سید باقر حسینی افزود: مسئولان بخاطر برکت خون شهدا و ایثارگران است که افتخار خدمتگزاری این ملت را دارند و ما باید طوری عمل کنیم که شرمنده خون شهدای گرانقدر نباشیم.

امام جمعه زابل هم گفت: آزادگان و جانبازان الگوهای زنده برای ما هستند که باید قدر آنها را بدانیم.

حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی افزود: خانواده‌های شهدا و عزیزان جانباز و آزادگان باعث عزت و افتخار ما هستند و روحیه خوب و عالی آنها برای ما الگویی زنده و پویا است.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول