اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش فنی و حرفه‌ای کشور:

نظام جامع مهارت و فناوری اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: نظام جامع مهارت و فناوری با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری در کشور اجرایی می‌شود.

نظام جامع مهارت و فناوری اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی توکلی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی که با حضور مسئولان استانی و کشوری در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: اجرای نظام جامع مهارت و فناوری می‌تواند گام مهمی در توسعه آموزش‌های نوین فنی و حرفه‌ای باشد.

وی افزود: به هنگام‌سازی مهارت‌های شغلی و افزایش مستمر فرآیند بهره‌وری ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است چرا که این امر می‌تواند در افزایش کیفی آموزش‌های مهارتی در کشور موثر واقع شود.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه ارتقای دانش کار و فناوری مهم‌ترین هدف این سازمان به شمار می‌رود، ادامه داد: گسترش نظارت و پشتیبانی در تمام سطوح تحصیلی آموزش‌های رسمی و تکمیلی بین سطوح نیز از دیگر اقدامات سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است که مورد توجه جدی مدیران قرار می‌گیرد.

وی از تدوین سند راهبردی سازمان خبر داد و افزود: سند راهبردی سازمان در راستای پیاده‌سازی این نظام آموزشی با ویژگی‌های مختلف تدوین شده که نقشه راه واحد برای اجرای تمام برنامه‌های سازمان است.

توکلی اضافه کرد: در این سند تاکنون هشت راهبرد، 27 سیاست و 260 برنامه عملیاتی شناسایی و طراحی شده و در حال اجرا است.

در پایان این مراسم جمشید اسعدی به عنوان مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی معرفی و با اهدای لوح از زحمات و تلاش‌های حمیدرضا خانپور مدیرکل سابق استان قدردانی شد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول