اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام استاندار بوشهر به مناسبت هفته دولت

هفته دولت پاسداشت حماسه‌آفرینی خدمتگزاران نظام است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: هفته دولت پاسداشت حماسه‌آفرینی دلاورمردانی است که با ایثار و گذشت و خدمت صادقانه و خالصانه به ملت قهرمان برگ زرینی در دفتر افتخارات ایران اسلامی به یادگار گذاشته‌اند.

هفته دولت پاسداشت حماسه‌آفرینی خدمتگزاران نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر محمدحسین جهانبخش در پیامی به مناسبت هفته دولت آورده است: با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و امام خمینی معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان سرافراز رجایی و باهنر و سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، هفته دولت در واقع پاسداشت حماسه‌آفرینی دلاورمردانی است که با ایثار و گذشت و خدمت صادقانه و خالصانه به ملت قهرمان برگ زرینی در دفتر افتخارات ایران اسلامی به یادگار گذاشته‌اند.

این پیام می‌افزاید: بی‌شک این هفته فرصت مغتنمی است تا دستاوردها و اقدامات اساسی خدمتگزاران در عرصه‌های مختلف به تصویر درآمده و زمینه آگاهی مردم عزیز استان ولایتمدار و دارالحماسه بوشهر از ثمرات تلاشگران دولت خدمتگزار بی‌منت فراهم آید.

در پیام استاندار بوشهر به مناسبت هفته دولت آمده است: با عنایت به فرمایشات رئیس جمهور که شأن دولتمردان در جمهوری اسلامی خدمتگزاری به مردم است این دولت افتخار دارد با الگو قرار دادن رفتار و منش شهیدان والامقام رجایی و باهنر بر اساس عدالت محوری فرصتی را که در اختیار دارد مغتنم شمرده و در راه مقدس خود که همانا خدمتگزاری بی‌منت است از هیچ کوششی دریغ نکند.

در این پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت مجدد یاد و خاطره شهیدان بزرگوار رجائی و باهنر امیدوارم با تأسی به رفتار این شهیدان به ویژه در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تلاش و همت والاتر در جهت تعالی و پیشرفت هر چه بیشتر کشور گام‌های جدی‌تر برداریم.

استاندار بوشهر در پایان پیام خود آورده است: توفیقات روزافزون همگان را در جهت خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی و امت شهیدپرور استان ولایتمدار و دارالحماسه بوشهر در سایه‌سار عنایات حضرت ولی عصر(عج) و امام رئوف و مهربان امام رضا(ع)، تحت رهبری‌های داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) در دولت احیاء کننده گفتمان امام و انقلاب دکتر احمدی‌نژاد از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول