اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی قزوین:

حضور دانشجویان در طرح ولایت چشمگیر است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: حضور دانشجویان در چهارمین دوره طرح ولایت بسیار چشمگیر بوده و این طرح هر سال نسبت به سال گذشته، توسعه و گسترش می‌یابد.

حضور دانشجویان در طرح ولایت چشمگیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، افتتاحیه طرح ولایت بسیج دانشجویی استان قزوین با حضور سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه پاسداران استان قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران استان قزوین، ابوالفضل طاهر‌خانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین، رؤسای دانشگاه‌ها، روحانیون معظم و جمعی از دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد.

مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: دانشجویانی که در طرح ولایت حضور دارند، کسانی هستند که با تمام وجود همراه با بسیج دانشجویی، با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب هستند و به طور داوطلبانه و بدون هیچ چشم داشتی در این دوره از طرح ولایت حضور پیدا کردند تا با تقویت توان معنوی، دینی و سیاسی خود در برابر تهاجم نرم دشمنان ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: طرح ولایت هیچ فایده مادی برای کسی ندارد و تمامی داوطلبان برای بهره‌مندی از معرفت و رشد ذهنی پای بر این عرصه نهاده‌اند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: بسیج دانشجویی به تعبیر مقام معظم رهبری یکی از ارزنده‌ترین یادگار‌های امام خمینی(ره) است، از آن‌جا که در حساس‌ترین بخش جامعه عهده‌دار ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی است و از آن‌جا که با نخبگان و اندیشمندان حال و آینده کشور در ارتباط است، سازمان ویژه‌ای یافته و جایگاه ممتازی را کسب کرده است.

برزگر افزود: بسیج دانشجویی سازمانی زیر پوشش و حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حساب می‌آید که برای باز‌خوانی و بازتولید در راستای تبیین و عینیت بخشیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های بلند انقلاب همت می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین خاطر‌نشان کرد: اساس فعالیت‌های بسیج دانشجویی در دانشگاه مبتنی بر پرورش انسان‌‌های بامعرفت، بابصیرت، با انگیزه و خدمتگزاری برای آحاد دانشجویان است.

برزگر در خاتمه عنوان کرد: طرح ولایت یکی از ده‌ها برنامه بسیج دانشجویی برای ایجاد فرهنگ بسیجی در میان دانشجویان است و این سازمان اقدامات بسیاری برای تحقق این اهداف انجام می‌دهد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول