اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لنده:

هیئت امنای مساجد با گشاده‌رویی از بسیجیان استقبال کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه لنده گفت: هیئت امنای مساجد باید با روحیه‌ و چهره بشاش و به دور از تعصب از جوانان و نوجوانان و بسیجیان استقبال کرده و کارهای مساجد را به پایگاه‌ها و کانون‌ها واگذار کنند.

هیئت امنای مساجد با گشاده‌رویی از بسیجیان استقبال کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام عباس عبدالملکی عصر امروز در همایش هم‌اندیشی ائمه جمعه و جماعات، هیئات امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهر ضمن تبریک عید فطر اظهار داشت: بسیجی مخلص در خط ولایت و انقلابی ما امروز باید با بهره‌گیری از سیره زندگانی امیرالمؤمنین (ع) در جنبه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، تکلیف و رسالت خود در مقطع حساس کنونی را شناخته و در جهت تحقق اهداف عالی نظام و رهنمودهای رهبری انقلاب گام‌های مؤثری بردارد.

وی به حضور مخلصانه و مدبرانه بسیجیان در صحنه‌ها و میدان‌های مختلف اشاره کرد و افزود: حوادث سال‌های 78 و 88 نیات شوم و عدم بصیرت برخی از خواص جامعه در داخل و حامیان استکبارگر آنان در آن سوی مرزهای کشور را به وضوح بروز داد که تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور آگاهانه و سنجیده مردم به طور اعم و بسیجیان جان بر کف به طور اخص در تجمعات و راهپیمایی‌ها به ویژه نهم دی ‌ماه کید بدخواهان نظام و سر سپردگان داخلی آنان را نقش بر آب کرد.

عبدالملکی اهتمام و توجه ویژه به مباحث فرهنگی و آماده‌سازی برای مقابله با هجمه فرهنگی و جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن را مهم‌ترین نیاز امروز فرهنگی کشور دانست و گفت: اگر پایه و بنیان فرهنگی و اعتقادی کشور آسیبی ببیند جبران و بازسازی آن امری مشکل و محال خواهد شد.

وی دغدغه فرهنگی را خواست و مطالبه همه انبیا و اولیا در طول اعصار و دوره‌های مختلف تاریخی عنوان کرد و از همه بسیجیان خواست بر طبق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در مقابل شبیخون و ناتوی فرهنگی دشمن هوشیار، مجهز و بابصیرت باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی لنده یادآور شد: مسجد مکانی مقدس بوده که بسیجیان با اخلاص و تعهد از آنجا برای دفاع از ارزش‌ها و ناموس و انقلاب خود به حرکت درآمده و امروز هم بسیجیان باید تعامل و هماهنگی خود را با مسجد حفظ کرده و اجازه ندهند میان آنها فاصله بیفتد.

حجت‌الاسلام عبدالملکی وجود این اختلاف و فاصله را خطرناک خواند و افزود: هیئت امنای مساجد هم باید با روحیه‌ و چهره بشاش و به دور از تعصب از جوانان و نوجوانان و بسیجیان استقبال کرده و کارهای مساجد را به پایگاه‌ها و کانون‌ها واگذار کنند.

امام جمعه لنده با اشاره به راه‌اندازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح پایگاه‌های مسجد محور گفت: با توجه به فراگیر بودن پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرها و روستاها، این پایگاه‌ها باید در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر پیشگام سایر دستگاه‌های فرهنگی باشند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول