اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خبر داد

اجرای رزمایش عملیات بدر در گیلان

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان از اجرای رزمایش عملیات بدر در استان خبر داد.

اجرای رزمایش عملیات بدر در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد عبدالله‌پور عصر چهارشنبه در جلسه هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس استمرار حرکت امام حسین (ع) است.

وی با بیان اینکه هشت کمیته برای برگزاری هفته دفاع مقدس در سپاه قدس گیلان تشکیل شده است، افزود: دیدار با خانواده شهدا، گلباران مزار شهدا، تجمع رزمندگان دفاع مقدس به ویژه بسیج از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

این مسئول بازسازی عملیات بدر را در دستور کار عنوان کرد و افزود: سال گذشته عملیات قدس یک، بازسازی شد و امسال عملیات بدر به مدت هفت شب در گیلان برگزار می‌شود.

وی نورافشانی در اجرای عملیات بدر را در تمام شب‌ها عنوان کرد و گفت: نمایشگاه مردم ایران در دفاع مقدس در کنار رزمایش عملیات بدر با کمک دستگاه‌ها دایر می‌شود.

عبدالله‌پور از برگزاری رژه نیروهای مسلح در نخستین روز از هفته دفاع مقدس خبر داد.

وی نواختن زنگ دفاع مقدس در مدارس گیلان را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و متذکر شد: از 12 مهر امسال اعزام دانش‌آموزان دختر در دبیرستان‌ها به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور آغاز می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان اجرای ویژه برنامه‌ها برای کارمندان و کارگران، بازسازی 10 هزار گلزار شهید در هفته دفاع مقدس و نشست پیشکسوتان جهاد و شهادت در ششم مهر جاری را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول