اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های تمرین ‌امروز داماش/

هرندی و چاووشی تشویق شدند

خبرگزاری فارس: امید هرندی و افشین چاووشی در تمرین تیم داماش توسط هواداران تشویق شدند.

هرندی و چاووشی تشویق شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آخرین جلسه تمرین داماش قبل از بازی مقابل مس کرمان عصر امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد.

تمرین تیم فوتبال داماش گیلان قبل از دیدار مقابل مس کرمان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس با حضور تمام بازیکنان برگزار شد.

ابتدا بازیکنان پس از گرم کردن خود به کار با توپ پرداختند و انجام کارهای کششی زیر نظر مربی تیم برنامه بعدی تمرین امروز داماشی‌ها بود.

بازیکنان این تیم پس از کسب برد مقابل پرسپولیس با روحیه‌ای بالا در زیر بارش باران به تمرین پرداختند.

برنامه بعدی این تیم انجام کارهای سرعتی به صورت دو نفره بود و پس از آن در یک طرف زمین بازیکنان و در طرف دیگر زمین مربی دروازه‌بان‌ها با آنها به تمرین پرداختند.

سانتر از طرفین و شوت به طرف دروازه از مهم‌ترین برنامه‌های تمرینی دروازه‌بان‌ها به شمار می‌رفت.

پس از گذشت نیم ساعت از آغاز تمرین بازیکنان در هر طرف زمین در قالب دو گروه با پوشیدن کاور به مدت 15 دقیقه به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

بعد از مرور کارهای تاکتیکی در وسط زمین بازیکنان به تذکرات تکنیکی و تاکتیکی سرمربی تیم گوش دادند.

عده‌ای از بازیکنان در گوشه زمین به انجام دویدن به دور زمین مشغول شده و بازیکنان به دو تیم زرد و سفید تقسیم شدند و در دو گروه 11 نفره بازی کردند که در قالب آن تذکرات تکنیکی به بازیکنان داده شد.

تعداد 50 نفر از هواداران از نزدیک تمرین تیم داماش را مشاهده ‌کردند و امید هرندی سرمربی تیم داماش و افشین چاوشی بازیکن این تیم توسط هواداران تشویق شدند.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و مس کرمان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس از ساعت 18.35 دقیقه با قضاوت حاج بابایی و کمک‌های علی نژادیان، توماری و داور چهارم کرمانشاهی به مصاف یکدیگر می‌روند.

تا پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور تیم داماش با کسب هشت امتیاز در مکان هشتم جدول و تیم مس کرمان با کسب چهار امتیاز در مکان چهاردهم جدول 18 تیمی این رقابت‌ها قرار دارند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول