اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال سایپای البرز:

ضعف داماش در خط دفاع است

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: با آنالیز دیدارهای اخیر داماش به نقاط ضعف این تیم در خط دفاعی پی‌ برده‌ایم و می‌خواهیم از این ضعف برای رسیدن به گل استفاده کنیم.

ضعف داماش در خط دفاع است

امیر افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با گذشت سه هفته از رقابت‌های لیگ برتر ما توانستیم یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست را کسب کرده و در مجموع عملکرد بدی نداشتیم.

وی تصریح کرد: علت اینکه می‌گویم عملکرد بدی نداشتیم این است که ما در این سه هفته میهمان بودیم و توانستیم از بازی‌های خارج از خانه خود چهار امتیاز کسب کنیم.

مربی نارنجی‌پوشان کرجی با اشاره به دیدار این هفته تیمش برابر داماش گیلان گفت: در این هفته نخستین‌بار است که در کرج به میدان می‌رویم و باید از شرایط میزبانی برای کسب سه امتیاز بیشترین استفاده را ببریم.

افتخاری در پاسخ به این پرسش که داماش گیلان را چگونه ارزیابی می‌کند؟ عنوان کرد: این تیم از سه بازی اخیر خود پنج امتیاز کسب و توانسته 6 گل به ثمر رسانده و چهار گل نیز دریافت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین داماش از نظر آماری دارای خط هافبک و حمله خوبی برخوردار بوده و در دفاع و دروازه ضعف‌هایی را دارد.

نباید در خانه امتیاز از دست دهیم

مربی تم فوتبال سایپای البرز ادامه داد: ما نقاط ضعف و قوت حریف گیلانی خود را آنالیز کرده و برای رسیدن به پیروزی در نخستین دیدار خانگی خود برنامه‌ ویژه داریم.

افتخاری تاکید کرد: سایپا نباید در خانه امتیازی را از دست بدهد و به همین دلیل تلاش همه بازیکنان و مربیان این است که در کرج به سه امتیاز کامل بازی دست یابیم.

وی بیان داشت: اگر بتوانیم مشکلات بازی فولاد را فراموش کرده و از نظر روحی بازیکنان را تقویت کنیم، می‌توانیم مانند دیدار با استقلال پیروز میدان باشیم.

این مربی فوتبال در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس که مهمترین مشکل سایپای البرز در شرایط فعلی چیست؟ متذکر شد: ما سه هفته سخت را پشت سر گذاشته و زمان زیادی برای رفت و آمد میان استان‌های تهران، آذربایجان و خوزستان هدر دادیم.

افتخاری در پایان اذعان داشت: بنابراین بازیکنان ما خسته هستند و فرصت کافی برای تجدید قوای جسمانی آنها نداشتیم، با این وجود امیدوارم بازیکنان ما تلاش بیشتری داشته تا در برابر داماش به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول