اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فولادشهر:

ورزش‌های همگانی فولادشهر مورد بی‌مهری قرار گرفته است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فولادشهر گفت: ورزش‌های همگانی تأثیر فراوانی بر زندگی مردم و سلامتی جامعه دارد، با این حال در فولادشهر این رشته ورزشی مورد بی‌مهری شدید قرار گرفته است.

ورزش‌های همگانی فولادشهر مورد بی‌مهری قرار گرفته است

رضا بهدانی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت ورزش‌های همگانی فولادشهر در حالی تلاش دارد ورزش همگانی را بین مردم این شهر گسترش دهد که خود با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند.

وی بیان داشت: اداره ورزش و جوانان فولادشهر تاکنون نتوانسته است وظایف خود را در برابر هیئت همگانی این شهرستان به خوبی انجام دهد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فولادشهر تاکید کرد: درخواست این هیئت برای کسب بودجه مالی از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان فولادشهر همواره با مخالفت این اداره رو به‌ رو می‌شود.

وی بیان داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان فولادشهر سد راهی برای گسترش ورزش‌های همگانی در این شهرستان است.

بهدانی با اشاره به اینکه بودجه برگزاری تمام رقابت‌ها و دوره‌های آموزشی هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان فولادشهر از جیب شخصی پرداخت شده است، اظهار داشت: 15 میلیون تومان فاکتورهای هیئت ورزش‌های همگانی فولادشهر هنوز پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه بهانه‌های زیادی برای در اختیار نگذاشتن امکانات لازم از طرف اداره ورزش و جوانان فولادشهر شامل حال هیئت ورزش‌های همگانی این شهرستان شده است، تاکید کرد: هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان به صورت محافظه‌کارانه با این موضوع برخورد می‌کند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فولادشهر تصریح کرد: مقامات هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان باید به صورت جدی‌تری وضعیت هیئت‌های همگانی شهرستان‌ها از جمله فولادشهر را مشخص کنند.

وی با بیان اینکه گسترش ورزش‌های همگانی و تاکید رهبر معظم انقلاب بر این گسترش نیاز به هم‌دلی همگانی دارد، اظهار داشت: مسئولان ورزش فولادشهر با نگاه خودپسندانه به این کار نگاه می‌کنند و به طور حتم در کارهای خودپسندانه نمی‌توان حضور خدا را مشاهده کرد.

بهدانی گفت: با توجه به مشکلات اداره ورزش و جوانان شهرستان فولادشهر نتوانستم تقویم ورزشی را به نحو احسن انجام بدهیم و در برابر سایر کمیته‌های این مجموعه شرمنده شده‌ایم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول