اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد

توجه به ورزش‌های همگانی و معنویت‌سازی میادین ورزشی

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این وزارتخانه توجه به ورزش همگانی و معنوی‌سازی میادین ورزشی است.

توجه به ورزش‌های همگانی و معنویت‌سازی میادین ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمد عباسی عصر امروز در نشست با رؤسای هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران استان بوشهر اظهار داشت: برنامه ما این نیست که در میدان ورزش فقط بازی کنیم بلکه هدف ما تعالی فکر و روح انسان‌هاست.

وی با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های ورزشی افزود: اولویت ما ورزش همگانی است ما به قهرمانان احترام می‌گذاریم اما به آن‌ها اکتفا نمی‌کنیم ولی به وجودشان افتخار می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حرفه‌ای شدن از دیگر اولویت‌های ما در عرصه ورزش است خاطر نشان کرد: معنوی‌سازی میادین و اماکن ورزشی از دیگر اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است.

عباسی ادامه داد: ضمن اینکه تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان برای ما مهم است گره‌گشایی از مسائل ورزش استان‌ها را از وظایف خود می‌دانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رسالت معنوی کشور تعالی انسان است که با تعالیم دین مبین اسلام تلاش می‌کنیم سرافرازی ملت را فراهم کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به سرانه ورزشی در بوشهر گفت: سرانه ورزشی بوشهر اکنون 106 صدم درصد است در حالی که این رقم در کشور 55 صدم درصد بوده و این نشان می‌دهد سرانه ورزشی در بوشهر از میانگین کشور بالاتر است هر چند کاستی‌هایی نیز در بخش ورزش داریم.

عباسی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان برای مهم‌ترین خواسته جوانان تشکیل شده و مربوط به جوانان است و تلاش ما برای شادابی و نشاط جوانان است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین عرصه اوقات فراغت جوانان ورزش است خاطر نشان کرد: باید یک گروه پژوهشی در اقدامی علمی گرایش‌های جوانان را به موضوعات مختلف بررسی و معرفی کند تا ما بتوانیم برنامه‌ریزی بهتری برای آنان داشته باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این آیین گفت: در دولت‌های نهم و دهم توجه ویژه‌ای به بخش ورزش در کشور شده و استان بوشهر در این زمینه پیشتاز بوده است.

رضا جمشیدی افزود: موفقیت‌های داخلی و خارجی ورزشکاران بوشهری در رشته‌های مختلف ناشی از حمایت‌های مسئولان ارشد استان به ویژه امام جمعه، استاندار و نماینده مردم در مجلس خبرگان بوده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول