اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی مازندران:

مازندران میزبان مجمع سالانه فدراسیون ورزش‌های همگانی شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های همگانی مازندران گفت: برگزاری مجمع سالانه فدراسیون ورزش‌های همگانی برای نخستین‌بار به استان مازندران واگذار شد.

مازندران میزبان مجمع سالانه فدراسیون ورزش‌های همگانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین طبری عصر امروز در جمع خبرنگاران ورزشی مرکز مازندران بیان داشت: در سال 90 هیئت ورزش‌های همگانی استان عملکرد قابل توجهی داشته است و با توجه به بودجه‌ای که به این هیئت اختصاص داده شده برنامه‌های فرهنگی ورزشی فراوانی برگزار شده است.

حسین طبری تصریح کرد: مجمع سالانه فدراسیون ورزش‌های همگانی با پیشنهاد علی مجدآرا در دوم تیر ماه با حضور مسئولان ارشد ورزش کشور و استان در شهرستان رامسر برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: با تلاش‌های مستمری که انجام شد همایش پیاده‌روی عمومی نیز در روز دوم تیر ماه در شهرستان رامسر با حمایت مسئولان ارشد استان و شهرستان برگزار می‌شود.

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی مازندران با بیان اینکه شجاعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی نقش بسزایی در پیشرفت هیئت استان داشته است، گفت: ورزش همگانی مازندران به جایگاه واقعی خود در کشور رسیده است و با حمایت مسئولان می‌توان این استان را در سطح بین‌المللی مطرح کرد.

طبری در پایان تصریح کرد: ورزش‌های همگانی مازندران برای نخستین‌بار میزبان مجمع سالانه فدراسیون است و این رویداد مهم که در شهرستان رامسر برگزار می‌شود باید با درایت مسئولان ذی‌ربط به فرصتی برای برطرف کردن کمبود‌های  سخت‌افزاری ورزش همگانی مازندران تبدیل شود.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول