اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری:

توسعه ورزش همگانی اولویت فدراسیون دوچرخه‌سواری است

خبرگزاری فارس: سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: یکی از اولویت‌های مهم و اساسی این فدراسیون توسعه و ترویج ورزش همگانی در جامعه است.

توسعه ورزش همگانی اولویت فدراسیون دوچرخه‌سواری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر خسرو قمری ظهر امروز با حضور در مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه‌سواری استان بوشهر اظهار داشت: قطعا یکی از مسائلی که در عرصه ورزش دوچرخه‌سواری دنبال می‌کنیم، توسعه ورزش همگانی در جامعه بوده که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن نیز تاکید ویژه‌ای داشته است.

وی افزود: امیدواریم امسال و در سال‌های آینده شاهد همایش دوچرخه‌سواری همگانی در کنار پیاده‌روی‌های همگانی باشیم.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: یکی از بهترین رشته‌هایی که می‌تواند شادابی و نشاط را در بین مردم بیاورد، رشته دوچرخه‌سواری است.

قمری عنوان کرد: با وجود زیرساخت‌های فراوان ورزشی که در استان بوشهر وجود دارد، پیشنهاد ایجاد یک پیست دوچرخه‌سواری در استان بوشهر به وزیر ورزش و جوانان خواهیم داد.

این مسئول عنوان کرد: یکی از شرایط خوب استان بوشهر برای رشته دوچرخه‌سواری این است که علاقمندان به این ورزش می‌توانند در طول 12 ماه سال به این ورزش بپردازند.

وی گفت: مهم‌ترین نیازهای هیئت‌های دوچرخه‌سواری داشتن دوچرخه و نیازهای اولیه هیئت است که باید حداقل‌ها برای این هیئت‌ها مهیا شود.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری اضافه کرد: ما در سال جدید همایش‌های آموزشی در بحث داوری و مربیگری رشته دوچرخه‌سواری برای بخش بانوان و آقایان در سطوح مختلف در استان بوشهر برگزار خواهیم کرد.

قمری از ظرفیت‌ها و اعتبارات ارزشمندی که توسط اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در عرصه دوچرخه‌سواری استان هزینه شده تقدیر و تشکر کرد.

این مسئول در پایان عبدالرسول زارعی با تعداد 19 رأی موافق برای دومین بار متوالی به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان بوشهر انتخاب شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول