اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان:

سهم توسعه ورزش‌های همگانی فدراسیون‌ها ابلاغ شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر گسترش و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: سهم فعالیت در حوزه همگانی کردن ورزش‌ها در سال جدید به فدراسیون‌های ورزشی ابلاغ شد.

سهم توسعه ورزش‌های همگانی فدراسیون‌ها ابلاغ شد

محمود صیدانلو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: سه موضوع محوری را در سال جاری با حمایت وزیر ورزش و جوانان براساس تاکید‌های مقام معظم رهبری در سطح کشور در دستور کار داریم.

وی افزود: در گام نخست باید سهم ورزش قهرمانی و همگانی فدراسیون‌های ورزشی ما مشخص باشد و این سهم بیشتر از گذشته شود، زیرا شور و هیجان ورزش قهرمانی در سال‌های گذشته باعث می‌شد تا فدراسیون‌های ورزشی در بحث همگانی کمتر نقش‌آفرینی کنند.

مدیرکل دفتر گسترش و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: البته در سال جدید با ابلاغیه‌ای که از سوی وزیر ورزش و جوانان انجام شد با انجام کار کارشناسی مطلوب برای هر رشته ورزشی و فدراسیون سهم فعالیت در حوزه قهرمانی و همگانی ابلاغ شد یعنی براساس این سهم هر فدراسیون با توجه به اعتبار سالانه‌ای که دریافت می‌کند باید برای همگانی کردن آن رشته تلاش داشته باشد همچنین این گام مهم در سطح فدراسیون‌ها انجام شده که می‌تواند در توسعه ورزش همگانی در رشته‌های مختلف ایفای نقش کند.

صیدانلو با اشاره به دومین گام مهم وزارت ورزش در امر همگانی کردن ابراز داشت: مشارکت دستگاه‌های مرتبط ورزشی همانند آموزش عالی، وزارت کار و نیروهای مسلح و دیگر ارگان‌ها دومین موضوع مورد نظر ما است که در این بخش با راه‌اندازی شورای همگانی، سیاست وزیر ورزش و جوانان با عضویت همه دستگاه‌ها، ترسیم کارهای دستگاه‌ها و تقسیم آن صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون در یک نگاه کلان همه به یک تفکر جمعی در سطح کشور با تعریف جامع در بحث توسعه ورزش همگانی در حال فعالیت هستند البته این امر مهمی است که انجام گرفت.

صیدانلو در پایان اذعان داشت: در گام سوم سعی داریم برنامه‌ها و ورزش را از تک بعدی کردن خارج کنیم و در چندین رشته ورزش دسته‌جمعی و گروهی انجام دهیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول