اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان مشگین‌شهر:

استقبال مردم مشگین‌شهر از ورزش‌های همگانی بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان مشگین‌شهر گفت: استقبال مردم مشگین‌شهر از ورزش به ویژه ورزش‌های همگانی بی‌نظیر و قابل تقدیر است.

استقبال مردم مشگین‌شهر از ورزش‌های همگانی بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، انور موسی‌زادگان ظهر امروز در مراسم همایش پیاده‌روی مشگین‌شهر اظهار داشت: در این همایش که با نام پیاده‌روی با خانواده به صورت سراسری در مشگین‌شهر برگزار شد اهالی این شهر یک رکورد به یاد ماندنی را برجا گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد:  در این همایش که از اولین ساعات صبح امروز و از مسیر میدان سبلان این شهر آغاز شد شرکت‌کنندگان بعد از گذر از پارک جنگلی و طی کردن مسافت 5 کیلو‌متر از مناطق جنگلی و سرسبز این شهرستان در محل پل خیاو‌چایی گرد هم آمدند تا شاهد قرعه‌کشی این همایش باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان مشگین‌شهر با یادآوری اینکه این برنامه از شبکه سوم و سبلان به صورت زنده پخش شد، یادآور شد: این موضوع شور و نشاطی به اهالی و شرکت‌کنندگان در این همایش پیاده‌روی بخشیده بود تا از طریق رسانه ملی زیبایی‌های بکر و طبیعی منطقه جنگلی مشگین‌شهر و سایر مناطق به تصویر کشیده شود.

موسی‌زادگان بیان داشت: با هدف تقویت انگیزه شرکت‌کنندگان در برنامه‌های ورزشی جوایز نفیسی از جمله خودروی سواری، هزینه عزیمت به مکه مکرمه و عتبات عالیات، لوازم خانگی از قبیل یخچال، تلویزیون، صدها قطعه کارت اعتباری بانکی و لوازم ورزشی به قید قرعه در بین خانواده‌ها توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز در این همایش گفت: برگزاری این برنامه ورزشی و پخش مستقیم آن از رسانه ملی بهترین فرصت برای شناسایی قابلیت‌های منطقه می‌باشد.

فتح‌آقا محمد اوغلی ضمن دعوت از اهالی برای شرکت گسترده در این برنامه ورزشی خواستار همکاری ادارات و نهادهای دولتی شهرستان با دست‌اندرکاران همایش شد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز در این همایش اظهار داشت: شایسته است شرکت‌کنندگان در چنین همایش‌هایی که مسیر سربالایی را به سمت پایین حرکت می‌کنند با سرعت متعادل از دامنه و مسیر‌های شیب‌دار حرکت کنند تا به مفاصل آنها ضربه‌ای وارد نشده و دچار بیماری آرتروز نشوند.

احمد مجد‌آرا اضافه کرد: مردم مشگین‌شهر در این همایش بزرگ از اولین ساعات صبح در مکان پیاده‌روی حاضر شده و در این حوزه یک رکورد ماندگار را در کشور بر جای گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این برنامه که بیش از 3.5 ساعت به طول انجامید علاوه بر بخش‌های متنوع ورزشی حرکات ورزش باستانی و همچنین مسابقه طناب‌کشی بین افراد میانسال و سالخورده برگزار شد و در پایان نیز به برگزیدگان همایش پیاده‌روی جوایز متنوع به ویژه خودروی سواری اهدا شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول