اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

پروژه بزرگ فاضلاب شوشتر کلنگ زنی شد

‌خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی پروژه بزرگ فاضلاب شهرستان شوشتر کلنگ‌زنی شد و رسما کار در این پروژه آغاز شده است.

پروژه بزرگ فاضلاب شوشتر کلنگ زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، پروژه بزرگ فاضلاب شهری شوشتر با اعتباری بیش از 148 میلیارد ریال در سال نخست در شرایط کنونی در شهرستان شوشتر کلنگ زنی شده است.

 

 
 
بر این اساس، این پروژه با هدف جمع‌آوری و دفع فاضلاب به روش مدرن و بهداشتی، پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی در منطقه و سامان‌دهی و جلوگیری از ورود فاضلاب به رودخانه کارون در استان خوزستان کلنگ‌زنی شده است.

 

بر اساس این گزارش، جمعیت هدف برای این طرح بزرگ 167 هزار نفر و جمع لوله‌گذاری مصوب در این پروژه 210 کیلومتر خواهد بود.

همچنین انتقال فاضلاب با روش ثقلی و تحت فشار خواهد بود و در این باره از ایستگاه‌های پمپاژ متعددی در سطح شهرستان شوشتر استفاده خواهد شد.

 

بر اساس این گزارش، طول شبکه اصلی و فرعی در این پروژه 38 کیلومتر، طول انشعابات 103 کیلومتر، اعتبار پیش بینی شده 148 میلیارد ریال و جمعیت تحت پوشش این پروژه 27 هزار نفر خواهد بود.

 

لازم به ذکر است برای افزایش سرعت کار در این شهرستان چهار پیمانکار به صورت همزمان فعالیت خواهند کرد و در شرایط کنونی پیمانکاران در سطح شهرستان شوشتر مشغول کار هستند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول